Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

S
  • Gesloten
Ik heb een externe harddisk van het merk Lacie. Daarin zitten 2 maxtorschijven van elk 160Gb. Een van deze schijven is stuk!! Nu is mijn vraag ...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
P
  • Gesloten
waar vind je de juiste latjes en wat is het verschil tussen pc 2100 en pc.... en wat zit er in je pc van je zelf .....kwestie van vergelijken...
Antwoorden
2
Weergaven
3K
parasiet
P
  • Gesloten
heb 2de harde schijf gestoken deze word herkent in de bios bij opstarten maar windows ziet ze niet ze staat wel bij in de lijst van hardware...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
B
  • Gesloten
Beste mensen, Ik heb me een externe HD (3,5" USB ENCLOSURE USB 2.0) aangeschaft, maar als ik hem aansluit wordt deze niet herkend? de HD draait...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo, zit al een geruime tijd met een probleem en zou het hier eens willen voorleggen. Mijn moederboard is ne abit kv 7 met een athlon proccesor...
Antwoorden
17
Weergaven
4K
nighthawk
N
  • Gesloten
Bestaan er draadloze webcams en zo ja hoever kan je ze van je pc plaatsen. Groetjes, Beagle
Antwoorden
4
Weergaven
6K
M
  • Gesloten
Iemand ook deze printer en dit probleem gehad ? Ik heb alles eraf gedaan en terug met cd-rom opgezet en kan nog steeds niet afprinten . Dan ben ik...
Antwoorden
11
Weergaven
4K
  • Gesloten
is het mogelijk om een 2de harde schijf te steken die volledig onafhankelijk werkt met stuurprogramma en al de bedoeling is van de ene te...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
kan ik mijn scherm automatisch laten mee opstarten en sluiten samen met mijn pc? Zo ja hoe? Of moet het in waakstand staan? is het niet misschien...
Antwoorden
6
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan