Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

Sedert kort krijg ik bij het openen van een bestaand document elke keer vraag : Iemand een idee waar in de settings van Word (Office 2019) ik...
Antwoorden
6
Weergaven
142
  • Gesloten
Voor een archief in exel bij iedere regel een formule naar een map waar foto's instaan. Dus als je een regel aantik in exel dan automatische een...
Antwoorden
5
Weergaven
471
  • Gesloten
Beste vrienden, momenteel beheer ik als vrijwilliger van een vereniging een ledenbestand in Exel. (Ongeveer 250 leden) Al de pers gegevens van de...
Antwoorden
18
Weergaven
872
  • Gesloten
Heb office2021 op mijn pc gezet en heb volgend probleem met outlook normaal gebruik ik g mail maar heb ook nog een telenet mailadres dat in...
Antwoorden
9
Weergaven
273
  • Gesloten
daar ik een aparte schijf gebruik voor mijn documenten, zou ik van outlook 2021 de OST bestanden willen verplaatsen naar deze HD ipv de originele...
Antwoorden
1
Weergaven
169
  • Gesloten
In Excel slaag er niet in om geselecteerde cellen (printbereik) te drukken zonder de rij- en kolomkoppen. Met andere woorden : hoe verwijder ik...
Antwoorden
1
Weergaven
143
  • Gesloten
Outlook heeft onverwacht een App Zoekbalk boven de berichtenlijst Betreft : Outlook 2021 Outlook 2019 Outlook 2016 PROBLEEM Na het bijwerken...
Antwoorden
0
Weergaven
326
  • Gesloten
Ik heb een nieuwe PC aangeschaft en ik kon op deze probleemloos Microsoft Office 365 zetten (eigen abonnement). Alles werd probleemloos uit de...
Antwoorden
6
Weergaven
311
  • Gesloten
Volgens deze procedure lukt het niet Ga naar Start selecteer vervolgens het startpictogram voor het dialoogvenster Lettertype . Selecteer het...
Antwoorden
3
Weergaven
238
  • Gesloten
Ik heb een digitale teller en heb geen zonne panelen en wil daarom de lijnen injectie verwijderen Heb de excel werkmap met het verbruik per...
Antwoorden
22
Weergaven
492
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan