Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Outlook heeft onverwacht een App Zoekbalk boven de berichtenlijst Betreft : Outlook 2021 Outlook 2019 Outlook 2016 PROBLEEM Na het bijwerken...
Antwoorden
0
Weergaven
325
  • Gesloten
Hoi sinds 2 mei heb ik een update gehad van Microsoft Teams (versienummer heb ik voor de moment niet bij de hand). Daarbij heb ik gemerkt dat de...
Antwoorden
0
Weergaven
205
  • Gesloten
Kan ik opvragen wanneer ik voor het laatst een excel bestand heb bekeken, wanneer ik dit open in de browser, of in teams?
Antwoorden
0
Weergaven
350
  • Gesloten
Microsoft stopt alle support op Office 2013 programma's op 11 april 2023. Zo geven ze gebruikers voldoende tijd om over te stappen op een...
Antwoorden
0
Weergaven
401
  • Gesloten
Microsoft wil op velerlei manieren de methodes om malware te verspreiden de pas afsnijden. De Redmond firma heeft nu aangekondigd dat XLM macros...
Antwoorden
0
Weergaven
412
  • Gesloten
Als ik in de map verwijderde items alle items selecteer met de Ctrl-A dan zijn die inderdaad allemaal geselecteerd. Maar hoe komt het dat wanneer...
Antwoorden
0
Weergaven
466
  • Gesloten
zomaar uit het niets,, verscheen de volgende fout: object of klasse ondersteunt de gegevensreeks niet. het trad op nadat ik een zelfgeschreven...
Antwoorden
0
Weergaven
340
  • Gesloten
Wanneer ik Powerpoints bekijk waarbij aangegeven wordt dat er muziek bijgevoegd is gebeurt het regelmatig dat ik deze niet kan horen,anderen horen...
Antwoorden
0
Weergaven
335
  • Gesloten
Probeer office 2010 te installeren in win 10 via de setup.exe en krijg onmiddelijk de melding dat de taal niet ondersteund wordt. installatie via...
Antwoorden
0
Weergaven
283
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan