Overige

Alles wat in een ander forums niet thuis hoort kan je hier plaatsen.
G
  • Gesloten
Een man moet dringend naar het toilet in een chic restaurant. Helaas zijn alle deuren bezet. De maitre d`hotel, een begrijpend man, stelt daarom...
Reacties
3
Weergaven
1K
tbwrommel
T
B
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
Hoeveel uren game je en welke spellen speel je
Reacties
19
Weergaven
933
tbwrommel
T
B
  • Gesloten
Is een liedje voor de kids..en het gaat ongeveer zo..... chi chi wa chi chi wa chi chi wawawa....duimen omhoog..armen gestrekt ..... Wie kent...
Reacties
1
Weergaven
2K
B
G
  • Gesloten
Een arts loopt door het ziekenhuis. Ziet hij in een hoekje een zuster huilen. De arts vraagt wat er aan de hand is. "Boehoehoe, meneer Meyer is...
Reacties
2
Weergaven
946
G
  • Gesloten
wat zeggen onze politiekers tegen elkaar ??? Coalition Island :us4alldeuk:
Reacties
1
Weergaven
865
  • Gesloten
Ingrediënten: 2 kilogram mosselen, 2 middelgrote uien, 1 stengel bleekselderij, 100 gram boter, ¾ liter blond bier, 50 gram kervel, 1 eetlepel...
Reacties
1
Weergaven
893
G
  • Gesloten
De juf staat voor haar klasje en vraagt aan Jantje: "Er zitten 6 vogels op het hek, je schiet er 2 dood, hoeveel vogels blijven er dan nog over?"...
Reacties
0
Weergaven
1K
grabber
G
G
  • Gesloten
Hallo morgen ben ik terug in Belgie en zal ik weer beschikbaar zijn voor nieuwspost! :p Ik heb mij hier super goed geamuseert en heel goed weer...
Reacties
0
Weergaven
817
Gastje1
G
®
  • Gesloten
Zoals jullie wel gemerkt hebben ben ik een tijdje bijna niet van de partij geweest hier. Gelukkig is daar een verklaring voor. Het komt gewoon...
Reacties
6
Weergaven
2K
grabber
G
G
  • Gesloten
o sukelaar ....
Reacties
0
Weergaven
774
gabriel
G
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan