Overige

Alles wat in een ander forums niet thuis hoort kan je hier plaatsen.
G
  • Gesloten
Een man klaagt tegen zijn vriend: "Mijn elleboog doet echt pijn, ik denk dat ik maar eens naar de dokter moet." Zijn vriend antwoordt: "Nee, dat...
Reacties
0
Weergaven
1K
grabber
G
G
  • Gesloten
Hallo ik ga opreis en vertrek vanacht om 5 uur tot 12 juli naar Barcelona naar het goede weer! :p Dus zal een tijdje niet op pctuts zijn :)...
Reacties
7
Weergaven
2K
paul
P
  • Gesloten
Hoi, Ik heb een opdracht gekregen om een slagzin te maken, wie helpt er mee ? De Slagzin is: Wokkels van Smiths zijn zo verdraaid lekker...
Reacties
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Een goede vriend dat ik langs net leren kennen heb ‎Lenka word vandaag 72 jaar. Wij willen hem een gelukkige verjaardag wensen, en nog vele jaren...
Reacties
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
:phallo kan er mij iemand op weg helpen? Ik ben een webserver aan proberen te maken maar dat lukt me dus aan geen kanten,ik heb een oude pc staan...
Reacties
0
Weergaven
998
  • Gesloten
Medewerker michael is weer papa geworden van Sarah weegt 3.900kg en meet 53 cm. Wij wensen hem en zijn gezin dikke proficiat met de gezonde Baby ;)
Reacties
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Microsoft Surface: Hands-on First Look
Reacties
3
Weergaven
1K
C
  • Gesloten
Huwelijksnacht... Wanneer een net getrouwd echtpaar de bruidssuite betreedt, doet de bruidegom zijn broek uit en geeft deze aan zijn...
Reacties
0
Weergaven
734
carla
C
C
  • Gesloten
Op een dag ontmoet Jane,Tarzan in de jungle.Ze is vrijwel onmiddellijk verkocht en uitermate aangetrokken tot dezewildeman en tijdens een...
Reacties
0
Weergaven
814
carla
C
G
  • Gesloten
amaai ....
Reacties
0
Weergaven
797
gabriel
G
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan