Overige

Alles wat in een ander forums niet thuis hoort kan je hier plaatsen.
  • Gesloten
hoi ik ben op zoek naar bruidspaartjes die men op taarten zet maar ze mogen niet groter zijn dan 7 cm ik ben er al tegen gekomen maar die stonden...
Reacties
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, een misschien domme vraag. Kan je op smartphones TomTom zetten? Bijvoorbeeld op een Nokia 6300? En welke TomTom moet ik daarop installeren...
Reacties
1
Weergaven
1K
G
  • Gesloten
een koppel gaat met de kleine naar een naaktstrand op het strand vliegen de kleren in de draagtas wat later vraagt de kleine : ma die vrouw...
Reacties
1
Weergaven
1K
carla
C
G
  • Gesloten
een man reist ergens in afrika komt daar een tovenaar tegen en vraagt ie : kan jij vloeken verwijderen ?? ja antwoord de tovenaar ..... maar...
Reacties
1
Weergaven
973
carla
C
G
  • Gesloten
Op het kantoor wil een man een mooie blonde vrouw verleiden voor een vluggertje. De man zegt "kijk ik leg 200€ op de grond , je hoeft het maar...
Reacties
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Naar een nederlands-talige handleiding van een ibm thinkpad r40 pentium 4 mobile
Reacties
4
Weergaven
1K
G
  • Gesloten
om van te dromen :applaus::applaus:
Reacties
2
Weergaven
952
B
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
Heb nog niet aan Ivan voorgesteld maar wie is geinteresserd in een game topic. Inhoud..hulp bij games als je ergens vast zit en dergelijke...
Reacties
8
Weergaven
603
  • Gesloten
Zegt de pastoor:"Al diegenen, die deze week hun partner bedrogen hebben moeten naar voor komen". Het stokoude en slecht horende vrouwtje...
Reacties
3
Weergaven
1K
carla
C
G
  • Gesloten
dat is een goeie zo wil ik er uitzien .... monoface in gedachten toch even ........:ruzie001:
Reacties
3
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan