Software voor beeld en video

Een vraag over Video bewerking kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Af en toe zie ik een film waar de ondertitels ontbreken. Als je verder kijkt met Mkvtoolnix Gui zie je de ondertitels formaat vobsub. Die...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
  • Gesloten
hallo hoe kan ik het beste een mkv bestand op een dvd branden wat voor software ben ik daar voor nodig alvast bedankt
Antwoorden
24
Weergaven
740
  • Gesloten
Sedert jaar en dag hebben wij een onverslijtbare Panasonic DMR die reeds bijna 20 jaar lang feilloos TV-programma's op harde schijf zet, en indien...
Antwoorden
15
Weergaven
707
  • Gesloten
Bestaat er offline software waarmee je youtube rumble odyssee tiktok ... video kan vertalen die niet door de auteur werden ondertiteld? Er zijn...
Antwoorden
2
Weergaven
279
  • Gesloten
hallo ik wil graag 12 foto's op een A4 blad afdrukken. helaas gaat de wizard afdrukken maar tot 9 foto's wie kent er een gemakkelijk programma...
Antwoorden
13
Weergaven
801
  • Gesloten
Vaak wens ik te achterhalen op welke locatie een foto werd gemaakt. Dat lukt zelden. Daarom heb ik volgende test gemaakt (die bevestigt helaas het...
Antwoorden
4
Weergaven
455
  • Gesloten
Bestaat er free software om een mp4 bestand met hoofdstukken te splitsen in dezelfde hoofstukken.Het is een YT muziek-bestand waarvan ik de...
Antwoorden
1
Weergaven
223
  • Gesloten
Waar kan ik nederlandse ondertiteling downloaden voor vlc media player?
Antwoorden
4
Weergaven
661
  • Gesloten
Ik gebruik https://www.opensubtitles.org/nl voor ondertiteling via vlc mediaplayer.Maar sommigen ondertitelingen lopen niet synchroon met de film...
Antwoorden
9
Weergaven
512
  • Gesloten
Hallo beste mensen., Ik had een instructie videootje gemaakt in mp4 formaat. De bijbehorende tekst (zie bijlage) die ik had getypt was helaas...
Antwoorden
2
Weergaven
286
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan