Beeld VRT Max : reeksen en films bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag, ik hoop dat ik mijn vraag op de juiste plaats stel.
Ik bekijk regelmatig reeksen van TV via VRT Max. Nu lukt dat ineens niet meer. Meestal krijg ik foutmelding 201. Ik heb al zelf vanalles geprobeerd. Maar als ik google, wordt er gevraagd om bepaalde instellingen na te kijken en die vind ik al niet terug. Zo wordt er o.a. over DRM gesproken. Ik werk met Windows11, browser Google Chrome, enkel via laptop Lenovo. Graag eenvoudige uitleg, wegens technisch niet onderlegd. Ik heb ook eens een ander account aangemaakt, maar dat heeft helaas ook niet geholpen. Wel vervelend natuurlijk als je een reeks aan het volgen bent en je kan die niet uitkijken...Verder heb ik ook een berichtje naarr de VRT gestuurd, maar ik kreeg tot op heden geen reactie en bepaalde reeksen naderen hun 'vervaldatum'. Alvast bedankt.
 
Patrick S, reactie 13. Over Norton... Volgens mij gaat het hier over het inschakelen van de privébrowser van Norton. Deze wens ik niet te gebruiken. Vandaar dat ik die extensie niet heb toegevoegd. Ondanks jouw bijlages vind ik niet terug waar ik moet zijn i.v.m. de rechten instellen. Kan je mij de vollege URL doorgeven a.u.b.
 

Bijlagen

  • 13.jpg
    13.jpg
    34.3 KB · Weergaven: 10
Ik heb het niet meer gevolgd vanaf #49 omdat het een naald in een hooiberg is dat je zoekt
maar dit merkte ik vandaag wel dit op !
in Microsoft Edge kan je ook een privébrowser openen . toch als uw Microsoft Edge up toe date is.
ik wil dit zomaar delen
1716376160947.png
 
Bedankt, maar ik ben geen fan van Edge. Ik veronderstel dat dit hetzelfde is als incognito. Ik ken er niet veel van... Had ik al geprobeerd. Ook via de Norton-browser, maar die werd niet herkend door VRT Max. Ik blijf verder maar wat prutsen. Heel af en toe lukt het nog eens om een aflevering te bekijken. En dan maar hopen dat de VRT het snel in orde brengt, want voor sommige programma's nadert de vervaldatum... Een mens geraakt er wel gefrusteerd van... Daarom dat ik toch maar sommige tips aan het uitproberen was.
 
Deus, Art 53, wat is de benaming van HW acceleration in het Nedl. ? Heb gelezen dat het hetzelfde is als GPU, maar dat vind ik ook niet ???
Zie post #60 Speciaal voor jullie in het Nederlands opgezocht... En dan lees je het niet eens.... :rolleyes:

HW = HardWare versnelling. HardWare in dit geval bepaalde functies in computer IC's zoals CPU of GPU.
Zal nu wrs geen probleem meer zijn maar je weet nooit... Proberen kost niks.

Central Processing Unit = Centrale verwerkingseenheid = processor.
Graphics Processing Unit - Grafische verwerkingseenheid = grafische processor, videochip zoals gebruikt op een videokaart of geïtegreerd in de CPU.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan