Beeld VRT Max : reeksen en films bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag, ik hoop dat ik mijn vraag op de juiste plaats stel.
Ik bekijk regelmatig reeksen van TV via VRT Max. Nu lukt dat ineens niet meer. Meestal krijg ik foutmelding 201. Ik heb al zelf vanalles geprobeerd. Maar als ik google, wordt er gevraagd om bepaalde instellingen na te kijken en die vind ik al niet terug. Zo wordt er o.a. over DRM gesproken. Ik werk met Windows11, browser Google Chrome, enkel via laptop Lenovo. Graag eenvoudige uitleg, wegens technisch niet onderlegd. Ik heb ook eens een ander account aangemaakt, maar dat heeft helaas ook niet geholpen. Wel vervelend natuurlijk als je een reeks aan het volgen bent en je kan die niet uitkijken...Verder heb ik ook een berichtje naarr de VRT gestuurd, maar ik kreeg tot op heden geen reactie en bepaalde reeksen naderen hun 'vervaldatum'. Alvast bedankt.
 
Ik heb die bovenste optie, die gratis was, geactiveerd. Allez, dat was de bedoeling. Want geloof het of niet : ik kreeg een melding van Telenet : Oeps (die 'oeps' een paar keren per dag, komt mij al mijn oren uit)... Mislukt... Probeer het later nog eens... Uiteindelijk kunnen activeren en dan direct desactiveren en ineen 'flits' bij VRT Max... Het werkt... Een paar zaken van Mijn Lijst geprobeerd en werken allemaal momenteel... Hout vasthouden...
 
'Oei', 't was weer toeval, zeker ???
 

Bijlagen

  • 1716483610709.png
    1716483610709.png
    12.1 KB · Weergaven: 16
Vanaf gisterenavond werkt het hier weer normaal. Ik zal morgen af en toe nog eens testen. Als alles dan nog steeds vlotjes verloopt, mag er wat mij betreft een slotje op. Het laatste dat ik hoorde van de VRT, was dat ze in contact stonden met Telenet om het probleem op te lossen... Alvast bedankt aan iedereen voor de hulp en de tips !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan