Software voor muziek en audio

  • Gesloten
Beste Ik hen in de loop der jaren heel wat muziek verzameld Daar jammer genoeg soms kwalitatieve wat selecteren nummers bij. Daarom vraag ik me...
Antwoorden
11
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, heb een filmpje gezien op you tube en wil het geluid downloaden voor het maken van een show in Proshow producer en op zoek naar een...
Antwoorden
11
Weergaven
488
  • Gesloten
En met name het Spectral Processing https://www.plogue.com/products/bidule.html
Antwoorden
10
Weergaven
961
  • Gesloten
Ik zoek een eenvoudig programma om muziek naar mp3 over te zetten. Bedankt
Antwoorden
7
Weergaven
604
Wie weet er een goed programma welke mp3 kan omzetten naar Midi in windows Dit omdat ik van muziek alleen de midifile wil hebben waarin ik alleen...
Antwoorden
7
Weergaven
124
  • Gesloten
Hallo, ik heb al een tijdje een probleem met het afspelen van video's of mp3's in MPC. Er is namelijk altijd een hapering in het geluid bij het...
Antwoorden
6
Weergaven
873
  • Gesloten
Om de een of andere reden kon ik sedert vorige week geen opnames meer doen met Audacity ! De 'normale' instellingen MME/stereo-mix/speakers waren...
Antwoorden
6
Weergaven
852
  • Gesloten
Sinds vorige week werkt cool edit pro niet meer met windows 10. Ik heb het programma meerdere malen hergeinstalleerd, maar niets werkt.
Antwoorden
6
Weergaven
937
  • Gesloten
In het begin ripte freac een ganse cd naar een audiobestand met eerst de artiest en dan de titel. En nu doet die al zoals WMP, in een...
Antwoorden
5
Weergaven
621
  • Gesloten
Beste, Ik ondervind een probleem met mijn Sonos Connect. Mijn Sonos Connect is aangesloten via een LAN-verbinding. Op mijn iPhone staat de app...
Antwoorden
5
Weergaven
600
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan