Software voor muziek en audio

  • Gesloten
Hallo, Via VLC heb ik kunnen de muziek uit een filmpje halen. Mijn probleem is dat ik er geen nieuwe muziek kan op plaatsen. Wanneer ik dit...
Antwoorden
3
Weergaven
613
  • Gesloten
En met name het Spectral Processing https://www.plogue.com/products/bidule.html
Antwoorden
10
Weergaven
903
  • Gesloten
  • Opgelost
Mijn geluid werkte altijd goed, ook deze middag, en nu niks meer, de instelling stond vroeger altijd op "USB audio 1.0", maar deze staat er niet...
Antwoorden
27
Weergaven
2K
  • Gesloten
beste, ik heb een avc receiver die dus 8k kan weergeven en dolby atmos, ook mijn toekomstige vloerspeakers hebben dolby atmos en ik koop mij...
Antwoorden
0
Weergaven
539
  • Gesloten
Hallo iedereen, op mijn nieuwe laptop (Acer Predator Helios 300 win 10) kan ik niet Downloaden met 4k Video Downloader en op mijn Desktop lukt...
Antwoorden
20
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik had al eerder met MP3gain gewerkt zonder probleem. Het geeft goede resultaten. Maar bij een nieuwe installatie is er bij mij een probleem...
Antwoorden
13
Weergaven
2K
  • Gesloten
Om de een of andere reden kon ik sedert vorige week geen opnames meer doen met Audacity ! De 'normale' instellingen MME/stereo-mix/speakers waren...
Antwoorden
6
Weergaven
793
  • Gesloten
Hallo, ik heb al een tijdje een probleem met het afspelen van video's of mp3's in MPC. Er is namelijk altijd een hapering in het geluid bij het...
Antwoorden
6
Weergaven
827
  • Gesloten
Goedenavond. Ik zoek een programma om deze bestanden te splitsen tot zelfstandige Mp3 Wie kan mij daar mee helpen. Prettige pasen
Antwoorden
2
Weergaven
532
  • Gesloten
Gratis programma om video van youtube te converteren naar mp3. Lukt mij langs geen kanten meer om iets te opnemen Dank voor de hulp.
Antwoorden
3
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan