Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Beste , Ik herstel dikwijls pc's voor vrienden en familie , Ik zou graag een dvd maken die uit zich zelf installeert bestaat er er tool of...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Geachte, ik heb enkele jaren geleden een Sonny WALKMAN® Flash mp3-speler NW-E005 gekocht, in de verhuis is de schijf verloren gegaan. Is een...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Wie kan mij helpen om een JPG file om te zetten naar een pdf vr gr Jan Thieme
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo Team, Ik weet niet of deze vraag hier thuis hoort, maar niemand kan mij helpen, ik ben vergeten waar mijn domeinnaam katteninfo.com is...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb een PowerPoint presentatie. Graag zou ik daaruit de muziek halen. In een vroegere versie kon je de file opslaan als HTML en dan had je alle...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
is er helpware voor paint net? Bij voorbaat dank, Wiebertje
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Kan ik een binnenkomende e-mail automatisch doorsturen naar Gmail?Zoja, hoe moet ik dit aanpakken?
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
hoi hoi, ik krijg met de beste wil van de wereld mijn mail niet meer binnen of buiten,heb zitten prutsen ermee en wss iets mega fout gedaan.kan...
Antwoorden
13
Weergaven
3K
  • Gesloten
Beste lezer, Ben overgestapt van XP naar Windows 7, had juist mijn adressenboek in Outlook Express geëxporteerd naar een WAB bestand want , zo...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
  • Gesloten
hallo ik heb op mijn pc een handleiding staan die ik van engels naar nederlands wil vertalen bestaat er daar een progamma voor
Antwoorden
3
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan