Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
hallo ik heb op mijn pc een handleiding staan die ik van engels naar nederlands wil vertalen bestaat er daar een progamma voor
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste, Ik wil de e-mailberichten en mappen samen met de contactpersonen van een pc met outlook expres 6 (windows xp) exporteren naar een pc met...
Antwoorden
3
Weergaven
7K
  • Gesloten
hallo wie kan mij helpen aan het brand progamma nti media maker 9 patch of serie nummer. alvast bedankt gr theeke
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Mijn hd is nu verdeeld in drie partities nl. xp, w8, en ubuntu xp gebruikt de c partitie en w8 kreeg de d partitie toegewezen de rest wordt...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb me een geregistreerde AVG internet security pack aangeschaft. Ik heb al alles gedaan maar hij valt steeds over de foutcode 0xC0070643...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
vanaf deze morgen heb ik een probleem met het opstarten van spotnet1.8.1 d.w.z. ik krijg spotnet wel gestart maar deze geeft telkens de...
Antwoorden
1
Weergaven
5K
  • Gesloten
Gisteren de pc van mijn broer hier gehad ter nazicht. Heb de adobe Flashplayer gedownload en geinstalleerd. Na controle bericht gekregen dat ik de...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo, kan je een office versie die je van een nieuwsgroep gedownload hebt op een windows 8.1 installeren ? zo ja hoe? alvast bedankt
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Mijn kleinzoon heeft een mini-sd kaartje dat onleesbaar geworden is. Graag zou hij zijn muziek die er op stond zoveel mogelijk terug hebben. Ik...
Antwoorden
7
Weergaven
3K
  • Gesloten
Gids voor het bouwen van een 64 Bit UEFI Secure Boot WinPE 5.0 CD of USB Flash Drive bij gebruik van Acronis® True Image™ 2014 Guide to building...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan