Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

A
  • Gesloten
Ik heb al een hele verzameling YouTube filmpjes gedownload en is er iets waarmee je die kunt verbeteren. je hebt het wel eens dat ze haperen of...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
weet iemand hoe ik aan het stuurprogramme van de zolid high speed dvd maker kan komen???
Antwoorden
15
Weergaven
28K
C
  • Gesloten
Sinds een paar dagen kan ik in Thunderbird geen berichten meer verwijderen via de normale weg, d.w.z. via de knoppen ''verwijderen'' en ook niet...
Antwoorden
14
Weergaven
4K
  • Gesloten
dag , ik krijg regelmatig na een tijdje dat de pc aanligt de melding voor "Google update " heb hem nochtans weggevinkt in opstarten -dacht dat...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
hoi,sinds deze morgen als ik mail wil binnentrekken bij outlook,krijg ik volgende foutmelding:0x800408FC,de servernaam wordt niet gevonden op het...
Antwoorden
11
Weergaven
4K
  • Gesloten
WinISO Standaard 6 geregistreerd tot 28 februari 2015. WinISO Standard 6 (PC) 100% Discount Download Coupon Code Dit is wat virustotal heeft van...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste Ik ben vergeten hoe ik een ISO bestand ( Film) naar film bestand kan veranderen in Video_TS, met filmbestand Iso omvormen naar Video_TS tot...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
Elke keer wanneer ik Firefox opstart krijg ik het bericht: " iets verhinderd dat Firefox wordt bijgewerkt ". Weten jullie wat dit kan zijn? Kan...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
Z
  • Gesloten
heb spotnet geinstalleerd maar kan geen verbinding maken - heb als provider telenet en anders ingevuld maar geen reactie? weet iemand raad.....bedankt
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb op een pc in herstelling een probleem dat ik met YAC antivirusprogramma heb opgelost. Heb daarna eens gaan zoeken wat YAC eigenlijk is en...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan