Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

®
  • Gesloten
Omzetter inch /cm/ inch en resolutieviewer (vergelijker) voor fotoafdruk of A4 afdruk gemaakt door ®DaddyCool Fotopapier is nu niet bepaald...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
®DaddyCool
®
®
  • Gesloten
Schema en Draaiboek voor opstelling van ingewikkelde PowerPoint voorstellingen. Ontwerp in Exel: door ®DaddyCool Downloadadres...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
®DaddyCool
®
M
  • Gesloten
Bitdefender is me eigenlijk heel goed bevallen. Ik gebruik BitDefender 9 Internet Security nu al 6 maand en ben er heel tevreden over. In het...
Antwoorden
8
Weergaven
3K
timberke
T
L
  • Gesloten
ik heb netframework 3.0 instaleert. mijn vraag? ik mijn software staat ook nog 1.1 en 2.0 netframework mag ik die verwijderen of niet! dank u
Antwoorden
2
Weergaven
2K
riddick
R
  • Gesloten
voor de mensen die wel eens een dvd rippe voor eigen gebruik en een reserve te maken van een film je kunt met anydvd niet alleen de beveiliging...
Antwoorden
2
Weergaven
3K
  • Gesloten
Heykes, Heb enige tijd geleden Windows Media Player 11 gedownload ... echter stel ik vast dat het geluidsniveau rare sprongen maakt ... doe ik...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik wist niet zeker waar ik dit moest plaatsen, maar dit ziet er me de beste plek uit. Ik vraag me af of er zoveel verschil is tssn PaintShopPro...
Antwoorden
10
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo Ik zou graag office 2007 installeren maar krijg steeds volgende foutmelding: "A required F:\Enterprice.WW\OSETUP.DLL cannot be loaded...
Antwoorden
14
Weergaven
5K
R
  • Gesloten
Weet er iemand of er een programma bestaat waarmee je de zang van een liedje kan verwijderen. Daarmee bedoel ik een mp3 van bv. Belle Perez en...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Voor diegenen die de link nog niet kennen http://www.photoshoptv.com/play/ Wekelijke één uur video (van een TVprogramma). Je kan het de week van...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
yggdrassial
Y
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan