Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
zou graag willen weten als je een word-document gemaakt hebt in versie 2007 of er dan problemen zijn om het te openen met een oudere versie van...
Antwoorden
18
Weergaven
5K
  • Gesloten
Ik ken dat wel maar mijn vraag is hoe moet je dit downloaden want zo eenvoudig is het niet.
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo, Ik had met deze feestdagen een pppres gemaakt met muziek. Deze als test naar één van mijn eigen email adressen doorgestuurd en alles...
Antwoorden
7
Weergaven
3K
  • Gesloten
Wie weet of je de werkbalk van outlook 2007 uitzicht kunt veranderen terug naar het uitzicht van outlook 2003?
Antwoorden
1
Weergaven
2K
lucske
L
  • Gesloten
heb film op harde schijf staan was enkel mogelijk te rippen met dvd decrypter (clone en any dvd konden hem niet rippen), nu heb ik het probleem...
Antwoorden
7
Weergaven
3K
Deleted member 1040
D
  • Gesloten
op mijn pc staat een map met foto's, als ik de foto's echter aanklik om ze te openen krijg ik een foutmelding: "het bestand kan niet worden...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Wanneer u veel e-mails verstuurt of Word documenten als bijlage opstuurt, dan is het een leuk idee om uw eigen watermerk op uw brief te plakken...
Antwoorden
0
Weergaven
4K
  • Gesloten
http://www.mydigitalart.be/uleadlesjes.htm
Antwoorden
1
Weergaven
1K
joeri
J
Antwoorden
0
Weergaven
2K
R
  • Gesloten
Kan je in microsoft outlook je adresboek copieren of exporteren naar bv een andere schijf bv externe hd zodat als je eens een format of zo moet...
Antwoorden
13
Weergaven
4K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan