Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
cs2
ik heb nu adobe cs2 engels kan deze in het nederlands gezet worden en hoe of bestaat er een nederlandstalige versie
Antwoorden
6
Weergaven
2K
Misterbean
M
  • Gesloten
hey ik heb een vraag ik heb een film gedowload en het geluid is nogal wat laag (weinig te horen) en daarom deze vraag bestaat er soms geen...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
  • Gesloten
hallo ik wil met pinnacle studio een film branden op dvd ik kies dan in het progr....schijf maken en dan zegt hij contstant dit bestand bestaat...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
R
  • Gesloten
Kan er in microsoft outlook een leesbevestiging gevraagd worden ?
Antwoorden
3
Weergaven
2K
B
Z
  • Gesloten
jammer maar de link is weg grtjs
Antwoorden
8
Weergaven
2K
red wodka
R
R
  • Gesloten
Kan je hier ook verschillende mailboxen aanmaken vb mijn e-mails komen toe in een apparte mailbox en de e-mails voor mijn vriendin in een andere...
2
Antwoorden
18
Weergaven
5K
Misterbean
M
P
  • Gesloten
wie heeft er al eens met opera gewerkt? wat is je mening? en zou je het aanbevelen?zo ja waar om? dank u want iets dat je totaal niet kent...
Antwoorden
9
Weergaven
3K
  • Gesloten
Ik heb een .mov file en wou deze omzetten naar DVD om hem te kunnen afspelen op de DVD-speler van de tv. Dus haal ik de laatste nieuwe WinAVI...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Daar ik verschillende spelletjes voor mijn ps1 heb wou ik van een aantal een copie nemen voor mezelf, uiteraard maar dat blijkt dus niet te...
Antwoorden
15
Weergaven
4K
djeetn
D
P
  • Gesloten
Hey.(op) Ik zou een powerpoint diavoorstelling in PDF willen doorsturen. Welk programma moet ik gebruiken?Heb Adobe Acrobat Prof 7 Wat moet ik...
Antwoorden
2
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan