Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

B
  • Gesloten
deze vind hier
Antwoorden
5
Weergaven
2K
A
  • Gesloten
heeft het zin iets te melden als je een payserver hebt ja of neen, ik wil gerust melden wat ik vind, ik merk ook op dat niet alle payservers...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
R
  • Gesloten
Kan er een handtekening geplaatst worden bij microsoft outlook vb als ik een e-mail verzend dat er onderaan of zo telkens een tekstje mee...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
red wodka
R
  • Gesloten
heb nu die grabit en werkt ......maar toch nog een vraagske ,ik kom soms op verwijzingen naar vb de server a.b.soundsmp3.holland maar dan zegt...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Met easyCleaner kan je dubbele bestanden late weer geven maar welke kan je zonde zorgen verwijderen.
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
weet iemand nen goeie server voor adsl meestal gebruik ik mirc heel goed maar niet voor nederlandstalig ......
Antwoorden
9
Weergaven
2K
N
  • Gesloten
als ik een pps wil openen dat gaat niet dan komt er op mijn scherm er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld...
Antwoorden
13
Weergaven
6K
  • Gesloten
Op zoek naar dat ene mp3 of videofile in de overvolle pc. Media Catolog maakt hier een einde aan, het scant uw computer en plaats alles netjes in...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Controleer uw cd op data verlies zo
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
heb met grabit enkele rar-bestanden afgehaald, ik heb hem wel zien downen maar ik kan de bestanden niet terug vinden in de map waar hij ze moest...
Antwoorden
13
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan