Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
heeft er iemand ervaring met dit progr heb dat gisteren is geprobeerd maar het duurde meer dan een uur om 16% van de dvd op de harde schijf te...
Antwoorden
9
Weergaven
3K
  • Gesloten
hoe plaats je een handtekening standaard in elke mail bv hulp onlone pctuts.be of zoiets
Antwoorden
3
Weergaven
2K
R
  • Gesloten
nzb
hoe gaat dat tewerk zo'n nzb bestant heb dat al een paar keer gezien maar ja hoe ga je er mee tewerk
Antwoorden
7
Weergaven
3K
red wodka
R
M
  • Gesloten
UpdateSoftware en firmware van DVD speler . Hoe kan ik de software van mijn DVD-recorder bijwerken? Antwoord Voor uw gemak heeft Philips...
Antwoorden
7
Weergaven
4K
Misterbean
M
  • Gesloten
ik kan bommanews niet instaleren zou er iemand mij kunnen helpen? dit komt te voorschijn
Antwoorden
19
Weergaven
4K
  • Gesloten
hallo mijn vraag is eerder gericht aan ivan en de moderators. Als ik nu iets zie staan in nieuwsgroepen en ik vermeld het hier mag ik er dan ook...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
N
  • Gesloten
hoi ik heb geen telenet maar wel skynet kan ik ook zoiets als grabbit of b news daar iets van afhalen ik snap het eigenlijk niet zo kan iemand aub...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Als hobby bekijk ik de nieuwsgroepen via telenet newsserver wat er allemaal in staat zodoende ik dat hier kan meedelen aan de leden. Nu is mijn...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
P
  • Gesloten
ja hallo binaries en co daar versta ik niets van ga voor later zijn als de ivan ne handleiding gemaakt geeft maar heb het al gedowiet:installeren...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan