Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden omdat er nog een vorige instantie van dit apparaatstuurprogramma in...
Antwoorden
1
Weergaven
972
  • Gesloten
Hallo forumvrienden, Vanaf 1-1-2017 heb ik w10 op m,n laptop staan. Het is normaal dat na het opstarten het bekende opstart geluid was te horen...
Antwoorden
18
Weergaven
3K
  • Gesloten
Heb een reeks mp3 bestanden die in windows 10 gewoon 'onhandelbaar' zijn. Niks lukt (mij). Met verkenner kan je ze zelfs niet openen, hernoemen...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb een sleutel voor malwarebytes premium, voor 3 apparaten. ik heb er 2 van gebruikt. Gisteren heb ik een schone windows 10 installatie...
Antwoorden
39
Weergaven
5K
  • Gesloten
IK krijg iedere keer deze fout als ik iets wil installeren of zelf verwijderen. ik heb al vanalles geprobeerd maar voorlopig lukt nog niets. Ik...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
hoe krijg ik deze vermelding weg bij starten bij bureaublad zie foto
Antwoorden
7
Weergaven
1K
aardbei
A
  • Gesloten
Ik krijg telkens de foutmelding processor ondersteunt de update van windows 7 naar 10 niet foutmelding NX. terwijl de update gewoon begint en zegt...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo forumleden, Een goed 2017 toegewenst. Het volgende is mij overkomen. Na het installeren van w10 heb ik diverse programma's opnieuw...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik werk met IE 11 en sinds enige tijd als ik een item aanklik op een website krijg ik eerst een reklame boodschap te zien ,dan moet ik die...
Antwoorden
8
Weergaven
1K
F
  • Gesloten
Is het ook mogelijk om in Win10 in Edge browser een tabblad te maken zoals in Google Chroom. Is wat makkelijker,kan je de site's die je veel...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
fred1946
F
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan