Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Ik werk met IE 11 en sinds enige tijd als ik een item aanklik op een website krijg ik eerst een reklame boodschap te zien ,dan moet ik die...
Antwoorden
8
Weergaven
1K
F
  • Gesloten
Is het ook mogelijk om in Win10 in Edge browser een tabblad te maken zoals in Google Chroom. Is wat makkelijker,kan je de site's die je veel...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
fred1946
F
  • Gesloten
Allereerst een heel plezierige jaarwisseling en de beste wensen voor 2017! Ik krijg spontaan deze melding en weet absoluut niet wat ik er mee aan...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo kan iemand mij helpen ik heb een nieuwe laptop en nu zou ik graag mijn muziek van mijn ipod touch willen overbrengen naar mijn laptop.is...
Antwoorden
1
Weergaven
817
F
  • Gesloten
Op 25-12-2016 Windows 10 Pro license trail gekocht. ,30 Euro. Dacht dat het trail was bleek het OEM te zijn. Een chat gedaan met...
Antwoorden
11
Weergaven
2K
  • Gesloten
Wat is Windows 10 toch een ambetante Windows versie.:vraagteken: Instellingen wijzigen zonder dat ik zelf iets verander.(x) Als ik via de...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo vrienden, Ik zit sinds enige tijd met het probleem dat ik mijn externe cd/dvd brander niet meer zichtbaar is in mijn verkenner. Hij werkt...
Antwoorden
4
Weergaven
4K
  • Gesloten
Besten, Sedert ik overgestapt ben naar W10 verkrijg ik ZEER VEEL **** SPAM ******* Wekelijks verhoogt die SPAM VAN 25 naar op heden 85...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
filmpjes uit krant kan ik niet afspelen met hp paviljon 510 win10 blijft, om het zo te zeggen, laden met zwarte achtergrond. Op de balk onderaan...
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo allemaal Heeft iemand een oplossing voor dit? Mijn desktop met volgende configuratie Besturingssysteem Windows 10 home Moerderbord Fabrikant...
Antwoorden
1
Weergaven
937
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan