Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Wie kan mij helpen? Ik heb hier een laptop staan met als os windows 10. Nu krijg ik meerdere karakters bij 1 toetsslag. Als ik de a typ krijg ik...
Antwoorden
2
Weergaven
984
  • Gesloten
Ik heb mijn vorige pc aan mijn dochter gegeven wegens aanschaf nieuwe pc. Op zowel de oude als op de nieuwe pc staat hetzelfde...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Nogmaals over recovery stick 10, volgens mij is deze onbruikbaar indien snel opstarten aangevinkt staat in windows 10, start dan gewoon niet op...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
FB
dag , misschien een moeilijk geval : ik heb FaceBook en na de PC binnendoen was dat weg .Ik heb een nieuwe account aangemaakt via mijn...
Antwoorden
12
Weergaven
2K
  • Gesloten
ttz, ik denk dat men dit rippen noemt. ik heb een dvd met een live optreden van mijn orkestje, en ik wil daar een nummertje van op youtube zetten...
Antwoorden
16
Weergaven
2K
  • Gesloten
Geachte heb zowel Windows Vista als Windows 10 (vanuit w7) op mijn laptop staan. Bij opstart melding dat ik boot cd moet insteken. Doch deze heb...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik wil een bericht (bijvoorbeeld een PDF of WORD bestand) dat ik heb ontvangen doorsturen naar iemand anders, maar als ik op verzenden klik is de...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoi Hoi, ik heb sinds gisteren problemen met de photo viewer. Opeens kreeg ik de vraag wat ik wilde doen met dit programma en heb per ongeluk op...
Antwoorden
16
Weergaven
3K
  • Gesloten
Als ik bij Windows 10 van de ene account naar de andere wil wisselen moet ik 4 keer met de muis klikken eer ik het wachtwoord van de nieuwe...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Op een zeer traag geworden pc wil ik een ssd schijf zetten om de prestaties te verbeteren. Ik zie echter een probleem om mijn w10 op deze schijf...
Antwoorden
13
Weergaven
6K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan