Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Windows update Cum.update 10, 1607 (KB3194798) kan niet worden geinstalleerd terwijl alle andere updates van gelijke datum wel worden...
Antwoorden
13
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo allemaal. Kan iemand mij vertellen wat deze foutcode betekent? Wordt getoond bij het maken van een een micro-softaccount. Bedankt voor het...
Antwoorden
1
Weergaven
896
  • Gesloten
dag , ik heb iets raars voor : ik heb een Windows Live Mail programma als hoofdmail, en ook nog een Gmail en Hotmailadres (die 2 laatste alleen...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
als ik berichten verstuur in Gmail zie ik die niet bij verzonden berichten maar bij verwijderde , moet ze daar ieder keer opzoeken . heb iets...
Antwoorden
2
Weergaven
868
  • Gesloten
Waarschijnlijk een domme vraag maar het blijft me achtervolgen, temeer daar ik voor enkele andere personen ook zo'n stick aangemaakt heb;), kun...
Antwoorden
33
Weergaven
5K
  • Gesloten
Hoi, ik weet niet of deze vraag al gesteld is, kan het niet terugvinden helaas. Maar ik gebruik nu Kaspersky Internet security en kom toch...
Antwoorden
13
Weergaven
2K
  • Gesloten
Op de laptop van mijn kleinkind krijgt hij de melding dat Windows 10 moet geactiveerd worden. Nochtans staat er bij Systeem "Windows is...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hey, Sinds een tijdje heb ik geen microsoft office niet meer op mijn laptop. Ik zou graag willen weten waar ik de 2010 versie of hoger kan...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoe kan ik het automatisch updaten van windows 10 zelf in de hand nemen?
Antwoorden
3
Weergaven
816
  • Gesloten
Beste, Mijn laptop heeft W.10. Heden morgen wil ik hem, na talrijke gewone bewerkingen, afsluiten, maar het "wieltje" blijft maar draaien...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan