Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Na enkele updates van zowel iPhone als windows als ITunes kan ik geen foto's meer naar mijn pc ( met Win10 ) downloaden. Vroeger kende mijn pc...
Antwoorden
17
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik heb een aantal videofragmenten die ik van mijn digibox gekopieërd had, 'bewerkt' met dvd shrink. nu wil ik daar een compilate-dvd van maken...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Geachte hr/mw, Hoe kan ik in windows 10 home het vergrendelingsscherm verbergen. vr. groet M. Nihot
Antwoorden
1
Weergaven
842
  • Gesloten
Hallo Computer vrienden Als ik een e-mail verstuur met afbeeldingen op krijg ik de melding wilt u deze e-mail versturen ?de afbeeldingen staan er...
Antwoorden
1
Weergaven
861
  • Gesloten
mijn laptop gaf eerst aan dat mijn anti virus verlopen was ik ging toch nog eens gewoon op het internet en ineens verdwijnt mijn pijltje en kwam...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
ik zou graag willen weten waarom ik voor een nieuwe installatie alleen maar een windows 10 home kan installeren ipv windows 10 pro ,weet iemand...
Antwoorden
8
Weergaven
1K
  • Gesloten
L.S. Ik heb mijn wachtwoord, om de laptop met windows 10 te openen, verwijderd. Maar nu wil ik dat graag terugdraaien. Kan dat en hoe? Bij...
Antwoorden
1
Weergaven
814
  • Gesloten
wie kan helpen om foutkode 0x80073AFC op te lossen. Ik kan geen herstelpunt terughalen of maken, ook systeemherstel configeren lukt niet. steeds...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Windows update Cum.update 10, 1607 (KB3194798) kan niet worden geinstalleerd terwijl alle andere updates van gelijke datum wel worden...
Antwoorden
13
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo allemaal. Kan iemand mij vertellen wat deze foutcode betekent? Wordt getoond bij het maken van een een micro-softaccount. Bedankt voor het...
Antwoorden
1
Weergaven
884
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan