18+ Schokkend filmpje over sms'en achter het stuur 18 +

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan die wel autorijden?

Kan die wel autorijden?

Dit is al zijn tweede ongeval op korte tijd, zou die wel kunnen rijden?
Maar dit ter zijde.
Voor mij mogen ze de boetes nog wat opvoeren voor dit (gsm en andere dingen) gedoe achter het stuur. Je moet gewoon maar eens kijken met hoeveel ze er hun broek aan vegen, om te rijden zoals het hoort. Geen gsm, geen boterhammeke of drinken achter het stuur. Er zijn er zelfs die zich geroepen voelen om de krant te lezen achter het stuur, je vindt van alle slag wel iemand.
En deze roepen dan nog het luidst" Mij overkomt dat allemaal niet". Tegen dat er een mens of boom in de weg staat.
Hopelijk een boom, een mens is onvervangbaar...
 
filiep bedankt voor het filmpje, het filmpje heeft vandaag tijdens een schoolvoorstelling bij ons in het theater op 16 beeldschermen gedraaid.

Het was vannacht even knippen plakken en monteren, maar het is gelukt.
In de hoop dat de jeugd zich bewust wordt van de gevaren van het mobieltje.
Er zijn zo'n 2400 kids binnengeweest vandaag en al is het er maar 1 die er iets van opgestoken heeft, ben ik al weer blij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het een rare opmerking te zeggen dat dit filmpje opgezet spel is als je weet dat de kans dat dit echt gebeurd vrij groot is ....
Ik rij elke dag 100km naar mijn werk en ik kan niet op twee handen en twee voeten tellen hoeveel mensen aan hun stuur bellen of sms'en ... de boetes zouden hiervoor serieus hoger mogen zijn ... en hoe meer boetes je over hetzelfde krijgt, zou de prijs cumulatief omhoog moeten ook.
Het mag grof klinken, maar als je jezelf te pletter rijdt, tot daaraantoe ... maar moet je andere mensen in gevaar brengen hiermee? Ik ken kinderen die geen ouders meer hebben omdat de tegenligger gedronken had (in mijn ogen even gevaarlijk) ....
dit vind ik tien keer erger dan de persoon die dit zichzelf aandoet...
 
Kom er alle dagen tegen, zouden daar stenger op moeten zijn boeten + rijverbod.
 
Om te lachen:

Om te lachen:

Kom er alle dagen tegen, zouden daar stenger op moeten zijn boeten + rijverbod.

Ik ben van mening dat het verkeer overgereglementeerd is. Schaf de voorrangsregel af. Spookrijden moet kunnen. Snelheidsbeperkingen zijn uit den boze. Zich scheren achter het stuur: ik wacht op de 12V-adaptor. De voorruit zou je moeten kunnen afdekken bij hevige zon zodat je je GSM-scherm nog kan lezen. Cruise-control mag pas kunnen vanaf 220km/u zodat je ongestoord in je neus kan peuteren.

Wedden dat iedereen VÉÉL alerter aan het verkeer gaat deelnemen? Want da's immers het grote gevaar: verslappen van de aandacht... :p(lachen):yahoo:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan