Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de gewoonte om alle stroom uit te schakelen met 1 knop.
wanneer ik nu met nieuwe medion pc de stroom inschakel, begint de pc enkele seconden te draaien en valt stil, dan moet ik op de start knop drukken en na 20 à 25" loopt alles zoals het moet.
mijn vraag: kan het kwaad als de pc de eerste seconden draait en stilvalt?
mvg
willyke
 
antwoord 2 komt er dus op neer dat je deze dus nooit echt stroom vrij verkrijgt ...

Dit is met elke computer zo... Enkel valt het bij dit moederbord op dat die even alles "opstart", terwijl een ander moederbord de betreffende onderdelen (LED's, FANS, ...) niet onder spanning zet. Maar ze starten allemaal deels op. Je zou anders bijvoorbeeld nooit je computer kunnen aanschakelen dmv een pulse button op je moederbord.
 
IK vermoed dat je windows gewoon afsluit en nadien alle stroom afzet Wat ik al meer heb ondervonden dat je dan terug de stroom open zet dat even de fan's draaien en dat je nadien windows gewoon opstart met de startknop. Als dit zo geschied moetje geen angst hebben dat windows in de prak zou gaan lopen Wel dat je ooit voor het feit komt dat de batterij van het moederbord om het geheugen van de bois te bewaren uigeput zal worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan