3 of 4 programma vensters naast elkaar weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik op met de rechter muis knop op de taakbalk klikt dan ikan er in het menu op "vensters naast elkaar weergeven" worden geklikt.
Het gevolg is dan dat bij 2 geopende programma vensters deze meestal naast elkaar worden geplaatst, bij drie of 4 vensters meestal niet., De vensters komen dan als 4 kwart vensters naast en boven elkaar.
Weet ienmand of het mogelijk is om dit in te stellen dat de 4 vensters naast elkaar komen?
 
het is niet mogelijk om dit via het drop down menu van de werkbalk (taakbalk) in te stellen .. althans heb ik uren liggen zoeken om dit via het drop down menu te kunnen aanpassen maar nergens iets kunnen vinden dat ook maar naar dit verwees …
het is wel mogelijk om dus 4 schermen naast elkaar te zetten maar dan dient men dit handmatig te doen ..
en indien je met 1 vaste browser werkt dien je meerdere snelkoppelingen op je bureaublad te hebben waarmee je dus een nieuwe browser kunt openen >anders is het niet mogelijk om 4 schermen naast elkaar te krijgen .zoals in dit voorbeeld ....ik gebruik dus 4 edge snelkoppelingen .. deze noem ik edge en edge (2) tot en met (4)
Ashampoo_Snap_maandag 24 december 2018_10h40m01s_002_.png
Ashampoo_Snap_maandag 24 december 2018_10h46m19s_003_.png
 
Zet de Edge browser op de taakbalk en klik er dan rechts op. Selecteer "Nieuw venster". Telkens dat je dit doet, opent het nieuwe venster. Je moet deze ook manueel naast elkaar zetten.
 
ja door een rechts klik op de edge snelkoppeling en voor een nieuwe venster te kiezen hoef je dus geen 4 snelkoppelingen aan te maken op je bureaublad …
*maar dit is niet het gene de TS wilt behalen .. de TS wilt dit via het drop down menu kunnen doen..m.a.w. er dient een aanpassing gedaan te worden in dit drop down menu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan