Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo, hoe kan je een account verwijderen van hotmail ik ben het wachtwoord vergeten en ook de geheime vraag,dus ik kan me niet aanmelden om het desnoods te verwijderen
ik heb een nieuw hotmail adres aangemaakt maar telkens ik messenger open dan komt het oude adres er op om aan te melden
 
Wanneer je je wachtwoord van Hotmail bent vergeten dan zijn er verschillende mogelijkheden om toch weer toegang tot je account te krijgen.
Vul je Windows Live ID (je Hotmail adres) in in het aanmeldscherm en klik op "Wachtwoord vergeten". Je krijgt vervolgens een scherm te zien met een code die je moet overtypen. Daarna kun je kiezen uit twee opties:
  • Identiteit controleren d.m.v. woonplaats en geheime vraag
  • Instructies per e-mail
Bij het aanmelden heb je destijds een geheime vraag plus een bijbehorend antwoord kunnen opgeven. Hiermee krijg je weer toegang tot je Hotmail account.
Wanneer je een tweede e-mail adres hebt opgegeven tijdens je aanmelding dan kun je er ook voor kiezen om instructies naar je e-mail adres te laten sturen voor het aanvragen van een nieuw wachtwoord.
Als bovenstaande opties niet werken dan kun je altijd nog contact opnemen met de klantenservice van Hotmail via het contactformulier op de website.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan