Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Ik zit in de problemen met mijn externe hardeschijf, de MBR is blijkbaar omzeep en moet worden gerepaird.
Nu is mijn vraag heeft iemand een Standard account van Active@ Partition recovery ? Omdat met de free version het niet mogelijk is de MBR te repairen en heb al ander programma's geprobeerd maar daar
toont hij steed enkel men standaard gewone schijf
 
De externe schijf zeg je, staat daar dan de besturing op ?

Om een Master Boot Record te herstellen kun je gebruik maken van de installatie schijf van de besturing.
Boot vanaf deze schijf en kies voor Uw computer herstellen. Ga dan naar de opdrachtprompt en geef de schijfletter op gevolgd door en dubbele punt en druk op Enter. ( Bijvoorbeeld D: )
Geef nu de opdracht bootrec /fixboot en druk weer op Enter
Geef dan de opdracht bootfrec /fixmbr en dan weer Enter.
Start nu de pc opnieuw op.
 
in bericht 7 van dat topic geeft hij te kennen om de mbr te herstellen ...blijkbaar is dit dus misgelopen via het tool "active@ partition recovery "
de ts dient ook via techno360 de volwaardige Aomei partition assistant op te halen om mogelijk deze herstelling mogelijk te maken ..
 
Het is denk ik misgelopen doordat die schijf vanuit de enclosure komt en nu vast in men pc zit, doordat de enclosure stuk is kan ik hem enkel in men pc stoppen en probeer nu de bestanden er uit te halen. Heb dus nog niet met active partition recovery iets geprobeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan