Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een laptop waar Windows XP pro opstond en die heb ik vervangen door Windows 7.
Alles is zeer goed verlopen, als ook de vele updates.
Ik zie nog enkel een vermelding "automatische activering wordt over 2 dagen gestart.
Klik hier als u Windows nu wilt activeren."
Kan ik die productie-code op interrnet vinden, of moet die in een winkel gekocht worden?
Zijn dit grote kosten?
Alvast bedankt.
 
jij installeerd dus een Windows 7 en dan kom je hier vragen om hulp bij activeren terwijl je dus niet over deze licentie code beschikt ....!
je dient inderdaad deze aan te kopen ..
maar aangezien Microsoft eerder al liet verstaan dat de Windows 7 /Windows 8 gebruikers gratis kunnen upgraden naar de Windows 10 met de bedoeling om enkel met Windows 10 verder te gaan !
zal ook Windows 7 stop gezet worden voor verkoop ....denk dus niet dat je nu nog een Windows 7 kunt aankopen ....
je vermeld ook nergens welke Windows 7 jij heb geinstalleerd ...is dit de Win7Home Premium x64 bit ???
 
jij installeerd dus een Windows 7 en dan kom je hier vragen om hulp bij activeren terwijl je dus niet over deze licentie code beschikt ....!
je dient inderdaad deze aan te kopen ..
maar aangezien Microsoft eerder al liet verstaan dat de Windows 7 /Windows 8 gebruikers gratis kunnen upgraden naar de Windows 10 met de bedoeling om enkel met Windows 10 verder te gaan !
zal ook Windows 7 stop gezet worden voor verkoop ....denk dus niet dat je nu nog een Windows 7 kunt aankopen ....
je vermeld ook nergens welke Windows 7 jij heb geinstalleerd ...is dit de Win7Home Premium x64 bit ???

Er stond een XP op die laptop en ik heb de Win7Home Premium x64 bit erop gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan