adobe flash palyer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik krijg zo om de drie dagen een pop up op mijn bureaublad om adobe flash player te installeren.
Ik doe dit dan netjes en gedaan,
Na een paar dagen staat de melding daar terug, zijn er dan zoveel bugs in dit programma of wat is dat;
Ik weet dat dit een gevaarlijk iets is om in uw pc binnen te dringen voor hackers, of ben ik mis?


Gingen ze ook niet over gaan naar HTML 4 of 5 of heeft dit er niets mee te maken.

thanks

ed
 
indien je de edge gebruikt als browser dien je NOOIT in te gaan op zulke melding ...aangezien de flash player standaard aanwezig is in de edge (Windows 10) en ook via de update's word bijgewerkt ..
*daar jij telkens op zulke pup's klikt om deze te installeren maak je inderdaad veel kans het een en ander binnen te halen wat je liever kwijt bent .
 
thanks, maar het zal voor straks zijn, krom van de pijn, de andere adobe player gewoon in mijn add on op nooit activeren plaatsen in firefox
heb het toch nog rap gedaan, laat je iets weten wanneer het zich voor doet als ik iets moet bekijken met flash player en of ik dan kan kiezen tussen flash player voor firefox

tot straks misschien
 
de YouTube flash player is enkel voor de YouTube .. de Windows 10 heeft de flash player meegekregen in de edge .. wil je online filmpjes bekijken of wat …
*wat is nieuw bv ?
 
ik deed om 16 h mijn pc open, juist uit het bed en het eerste dat er kwam was update adobe flash player, heb het dichtgedaan, dat is zo om de twee dagen
het nieuw was een typefout, het nieuws bv, als je een stuk tekst leest op het net staat daar ook soms een filmpje bij dan opent hij ook niet, flash player is geinstalleerd,
maar ik heb op chrome en firefox de flashplayers uitgezet, bij firefox moet hij het nu vragen als ik hem wil openen,
bij chrome moet ik altijd naar settings gaan en hem daar terug aanzetten, mijn vrouw werkt met chrome
 
onder vind hier geen problemen met het bekijken van de content op nieuws bv en dit in chrome en Firefox (mogelijk dat je deze beiden browsers dient te herstellen ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan