Status
Niet open voor verdere reacties.

big-mike

Steunend lid
Vip Lid
Dag Allemaal,

Binnenkort in Aldi is deze dingje te koop: MEDION® AKOYA® P5330 D (MD 8805)

Gezien mijn niveau van "verlichte liefhebber' (ja: "amateur éclairé" in mijn moedertaal ;) ) ik denkt dat de prijs/inhoud van deze kreng niet slecht is. Wat denkt jullie ervan, (soms tussen jullie zijn nog better "verlichten" dan ik).

Zou MB 1155 chipset zijn? Grafische kaart genoeg voor latste flight simulatoren? Met windows7/64 welke softs X86 zullen blijven draaien ? en zo voort.... ;)

Bedankt voor de aantwoorden..
 
Laatst bewerkt:
Heeft er eigenlijk iemand een idee hoeveel geluid deze computer maakt? Ik overweeg ook om hem te kopen, maar vermits deze in de woonkamer moet komen, hecht ik nogal belang aan een stille pc.
Ik heb nu een 5 jaar oude Medion MD 8818 en deze hoor je niet. Zou dit met dit model ook het geval zijn?

Als je een stille PC wilt, moet je deze zelf bouwen of laten samenstellen door een bedrijf die dat kan. Laat een waterkoeling inbouwen zodat alle ventilatoren overbodig zijn en je hebt een volledig stille PC op het geluid na wat de harddisk (s) produceren. Ook hier kan je nog verder gaan met het stilmaken door voor de HD waar besuring op komt te staan, een SSD schijf te kiezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voilà, de sint is wel gekomen en dat dingje is op mijn tafel.
Eerst opmerking, het geluid: muisstil! bijna absoluut niet. Goed punt.

Tweede: prijs is minimaal, maar moederbord ook. Enige upgrade mogelijkheiden zijn een SATA port, en een PCI-E 4X. De 3 vrij sloten op de achterzijde zijn daar voor niets.

Hier een foto van het interior:

pc.jpg

Ik ben aangenaam verast door Win7. Conviviaal en heel gemakkelijk te installeren.

Bref, geen slechte koop voor de prijs.

Post mag afgesloten zijn. Bedankt aan iedereen.
 
Na een week, installeren, desinstalleren, proberen, een 2° hd bij voegen en nog proberen , ik heb geen flauw punt gevond aan deze ding. A10C Warthog draaid als en droom, en geen van mijn vertrouwd software heeft weigeren te werken. Zelf alle drivers van mijn hardware zijn direkt gevonden geweest en alles is vlekkeloos verloopt. Een beetje gezocht voor de 23" monitor af te regelen naar mijn zin maar het is toch gelukt.

Bref ik ben absoluut gelukkig. Een heel goed koop. :duimop:
 
Laatst bewerkt:
Na een week, installeren, desinstalleren, proberen, een 2° hd bij voegen en nog proberen , ik heb geen flauw punt gevond aan deze ding. A10C Warthog draaid als en droom, en geen van mijn vertrouwd software heeft weigeren te werken. Zelf alle drivers van mijn hardware zijn direkt gevonden geweest en alles is vlekkeloos verloopt. Een beetje gezocht voor de 23" monitor af te regelen naar mijn zin maar het is toch gelukt.

Bref ik ben absoluut gelukkig. Een heel goed koop. :duimop:

Zo horen we het graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan