Adw.cleaner free software

Status
Niet open voor verdere reacties.
goeden dag, ik heb Adw.cleaner gedownload, maar kan het niet bij programma,s terugvinden, Ik kan het dus ook niet openen. De exe zag ik wel en uitvoeren heb ik ook gedaan. Wat is er mis? groetend piet bijma
 
hartelijk dank voor de goede service. Bij resultaten staat niets , dat is dus mooi. Als ik bij Tools kijk en quarantaine lijst zie ik heel veel hokjes die ik kan aanvinken. Moet ik dat doen of is het gewoon info die ik kan laten staan? Dus dan niet aan vinken?

Als er bij tools / quarantaine wel het één en ander staat, heeft adwcleaner bij een eerdere scan wel wat gevonden en in quarantaine geplaatst. Lekker daar laten staan zou ik zeggen, tenzij de pc kuren gaat vertonen doordat adwcleaner perongeluk een verkeerd bestand in quarantaine heeft geplaatst.

Als het goed is heeft adwcleaner op de C schijf een map aangemaakt met daarin de map quarantaine, ook zullen daar wat tekst bestandjes staan van een eerdere scan.
 
ik doe het nu zo: programma uitvoeren ; dan scannen en als er iets staat verwijderen. Dat is wat ik doe nu en heb gedaan. Dus wat staat bij Tools alles laten staan van de quarantaine lijst ? en niet selectie /alles / herstel ?
 
Precies, als je de gevonden dingen die in quarantaine staan gaat herstellen, is het weer aanwezig op de pc en zal bij de volgende scan weer gevonden worden en bij verwijderen teruggeplaatst worden in quarantaine.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan