Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, hier ben ik weer!
Na veel wikken en wegen ga ik toch gaan voor een 'all in one' pc. Ik was eerst van plan om over te stappen naar mac, maar er zijn veel programma's die ik nu gebruik die niet draaien op mac.
Maar nu, ik heb even rond 'gesurft' naar een 'all in one' en er zijn zoveel modellen beschikbaar dat dit weer moeilijk word.
Huis en tuin gebruik, multimedia toepassingen, grote capaciteit hdd, goede grafische kaart, snelle processor, ik gebruik die ook voor monteren van films en foto's.
Is da ook mogelijk om een ssd schijf en een sata te hebben? Voor de opstart te bevorderen.
Welk merk is daar het meest geschikt voor?

Iemand ervaring met dit soort pc's?

Met mijn vraag is het niet gemakkelijk om de stappenplan te volgen.

Bedankt.

Mich
 
Om op je vraag van de SSD te antwoorden; Er bestaan hybrid SSD disks. Dit is een normale schijf (mechanisch), met SSD als cache. Dus de normale data wordt allemaal bewaard op de schijf zelf, terwijl de veel gebruikte bestanden ingeladen worden in het SSD cache. Dit geeft ook een aanzienlijke snelheidswinst natuurlijk.

Een all-in-one heeft natuurlijk niet echt de mogelijkheden om veel uit te breiden of te veranderen...
Ik zou de voorkeur geven aan een deftig workstation. Wil je een ander scherm, geen probleem. Wil je een betere grafische kaart? Wederom geen probleem. Wil je snel een andere schijf? Ook geen probleem.

All-in-one daarentegen? Niet zo evident...

Mooi, ja... Dynamisch, nee....
 
Ik zou naar zo één overschakelen omdat ik geen vaste plaats heb. Ik werk nu met een asus laptop maar het scherm is te klein bij het monteren van films. En ik heb ook geen zin om een apart scherm op aan te sluiten. Mijn vrouw werkt nu met de laptop.
 
een samen stelling .. deze komt op een 1087€ dit betreft dus enkel de computer blok > desktop dit is zonder muis, toetsenbord en scherm en zonder besturingssysteem

kast: Miditower Sharkoon Tauron Green Edition > 90€
Voeding: 630 Watt PSU Thermaltake Berlin 630W (2x PCIe > 74€
Moederbord: ASUS MB-H87 PRO >97€
Processor: Intel Core i7-4770 Box (4x3, 40GHz) S1150 84W Haswell HD4600 >265€
CPU Koeler: Cooler EKL Alpenföhn Panorama >25€
RAM: 2x8192MB Corsair Vengeance DDR3 1600MHz CL10 >124€
Grafische kaart: AMD Radeon Sapphire HD7870 2048MB GHZ OC Edition grafische kaart >220€
Harde schijf: 120 GB Samsung 840 Series SSD Basic >95€
HDD: Seagate Barracuda 7200.12 1000GB 7200rpm 32MB S-ATA/600 >70€
Drive: DVD-Br SATA LG GH24NS95 24x zwarte bulk >17€
 
Laatst bewerkt:
Mss een domme vraag, maar wat versta je onder all-in-one?
Ik had zo'n computer in gedachte met alles in één behuizing. Zo'n touchscreen model met hardware erachter en dergelijke...
Of zitten we hier op een andere golflengte? :)
 
Daar is niet mee te werken als je hiermee video wilt gaan bewerken.

Ik heb zo'n HP Touchsmart gehad, maar gelukkig heb ik hem weer voor een goede prijs kunnen verkopen. Een briefje tikken en email ophalen en beantwoorden gaat nog wel. Maar als je er serieuze dingen mee wilt gaan doen, krijg je spijt.
 
Dat lijkt me wel een die aan je verwachtingen kan voldoen: Qosmio PX30t-A-112 - Toshiba

Qosmio PX30t-A-112
Artikelnummer: PQQ32E-00D00TBT

Windows 8 64-bit (voorgeïnstalleerd)
4th generation Intel® Core™ i7-4700MQ processor with Intel® Turbo Boost Technology 2.0
Toshiba TruBrite ® Edge-to-Edge Full HD TFT High Brightness touchscreen display met LED-achtergrondverlichting, 16: 9 aspect ratio
3 TB
Luxe witte afwerking met kostbare zilveren design elementen, witte en zilveren toetsenbord en muis
16,384 (8,192 + 8,192) MB
DDR3L RAM (1,600 MHz)
NVIDIA® GeForce® GT 740M met CUDA™ Technology en NVIDIA® Optimus™ Technology
gewicht : vanaf 8,78 kg
 
wat denk je van deze:
MSI Wind Top AG2712-001EU, Desktop PC

Is al voorzien van een SSD harddisk van 128GB en een normale van 1000GB
Heeft een 27" scherm
12GB intern geheugen
Processor: Intel® Core™ i7-3630QM
Grafische chip: NVIDIA GeForce GTX 670
Harde schijf: 1000 GB & 128 GB
Prijs € 1899,00

MSI Wind Top AG2712-001EU, Desktop PC

En natuurlijk Windows 8 wat gemaakt is voor een aanraak scherm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan