Du speed doet inderdaad iets, maar het is ook wel heel veel gebakken lucht ook. Het is een zogezegde alleskunner, maar dat is uit de lucht gegrepen en er schuilt ook een trojan in. Of die heeft er toch in gezeten. CCleaner is van een veel betrouwbaardere uitgever in ieder geval. Ik heb op mijn gsm sinds ik er alles heb af gesmeten( foutje van de firma, was ineens alles kwijt zonder het te willen) AVG anti virus erop en AVG cleaner erop staan. Die werken tot op heden prima, maar de app AVG cleaner heb ik nog niet gepost omdat ik hem nog niet lang geleden geinstalleerd heb en hem nog aan het testen ben voor ik hem hier aan raad, maar het ziet er voorlopig toch goed uit.
Om verder te gaan met u probleem. Wel raar dat hij maar 12KB kan verwijderen, dit is echt 2x niets. Staat u tablet echt vol gepropt met apps misschien? Ik heb hier al de VTM app en zo zien voorbij komen, dus er staat wat op van apps in ieder geval. Maar voor hoeveel MB's en hoeveel MB's je nog over hebt om nog smooth te kunnen runnen weet ik ook niet? Iedere app die je installeerd vreet aan je RAM/ROM en vertraagt je apparaat. Dus enkel wat je echt gebruikt zet je er ook echt op, al de rest smijt je terug over boord. Ik probeer ook vaak app's, maar als ze mij niet aan staan, kieper ik ze er al snel weer af hoor. Mijn zoon maakt er precies een spelletje van om er zoveel mogelijk spelletjes erop en eraf te halen. Die doet niets liever dan spelletjes dan uit proberen, en als ze hem aanstaan, laat hij ze staan anders vliegen ze met den eersten der weer af.