android 4.4.2

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nemo

Gast
hallo ben er nog eens krijg random deze melding exchange services is gestopt wat is dit?
 
wacht dan effe geduldig tot Cve zich aangemeld heeft ... hij kent meer van android's af ..
zelf gebruik ik immers gene android ....
je zegt dat het dus willekeurig gebeurd en dit zelfs indien je een boek aan het lezen ben ...wel ook dan denk ik dus dat dit wel met het cache geheugen te maken heeft ..
 
Ok, hier gaan we.
Zo heel erg is het allemaal niet. Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar naar het schijnt is het helemaal niet zo heel erg volgens een vriend van mij.
je gaat naar
-instellingen.
-Opslagruimte
-In appraatgeheugen heb je dan allerlei kleurtjes op een balk en eronder dan alle kleurtjes appart met een omschrijving. Onderaan staat daar "gegevens in het cachegeheugen", daar tik je op. dan komt er op je scherm een kadertje met gegevens in het cachegeheugen wissen? en wat uitleg en eronder annuleren en ok. klik daar op OK. dan is alle cache van je systeem in 1 keer gewist in plaats van alleen maar van je mail. Dit kan geen enkel kwaad. Dit komt omdat je systeem een beetje vol staat met cache geheugen. Veel succes ermee. Wat je ook eens om de paar dagen best doet is op de 2 blaadjes drukken normaal staat dat rechts, je hebt een terug pijltje , een home en dan die twee blaadjes. Als je daarop klikt zie je welke apps er allemaal runnen op je apparaat. Dat mag je allemaal sluiten behalve die waarmee je dan op dat moment effectief mee bezig bent natuurlijk.
 
het komt er dus enkel op neer om het cache geheugen leeg te maken ...
je dient niet de app's te verwijderen , laat ons daar duidelijk in zijn .
 
sorry veel meer info is er niet hoor gaat niet over de gmail app doe die normaal niet open sprak er over door qtex zijn bericht
echt random soms bij op starten dan weer bij hln vtm app en nog andere dan weer dagen niks ineens weer
ook naar één uur soms bij één boek lezen komt de melding klik op ok melding verdwijnt
kan gewoon verder doen
geen goed teken zeg je wat bedoel je?
 
cve lees nu pas je bericht zal dit eens doen dan
maar app du speedbooster vraagt soms ook om cache leeg te maken doe dit dan en toch nog soms die melding
kan geen kwaad zeg je stelt me al gerust
 
Nee, de app moet niet verwijderd worden.
Dit is nergens voor nodig. Maar Du Speedbooster is een neperd hoor.
Ik ben er meer dan een jaar geleden ook in getrapt, maar dit is echt een nep booster.
Dit programma geeft je een heel verkeerd beeld en is niet correct.
Dus je bent niet alleen, maar verwijder die app maar.
 
cve tips uitgevoerd van bericht 5 wat opviel is er was niks leeg te maken gewoon 12 kb
wie weet doet die du speed toch zijn werk natuurlijk wie ben ik om je tegen te spreken is ccleaner dan goed laat ik ook al eens lopen of is soms cleanmaster beter hoor het wel van je
gelezen dat android afgeleide is van linux ja dan zijn volgens mij heel ver afgeleid
 
Du speed doet inderdaad iets, maar het is ook wel heel veel gebakken lucht ook. Het is een zogezegde alleskunner, maar dat is uit de lucht gegrepen en er schuilt ook een trojan in. Of die heeft er toch in gezeten. CCleaner is van een veel betrouwbaardere uitgever in ieder geval. Ik heb op mijn gsm sinds ik er alles heb af gesmeten( foutje van de firma, was ineens alles kwijt zonder het te willen) AVG anti virus erop en AVG cleaner erop staan. Die werken tot op heden prima, maar de app AVG cleaner heb ik nog niet gepost omdat ik hem nog niet lang geleden geinstalleerd heb en hem nog aan het testen ben voor ik hem hier aan raad, maar het ziet er voorlopig toch goed uit.
Om verder te gaan met u probleem. Wel raar dat hij maar 12KB kan verwijderen, dit is echt 2x niets. Staat u tablet echt vol gepropt met apps misschien? Ik heb hier al de VTM app en zo zien voorbij komen, dus er staat wat op van apps in ieder geval. Maar voor hoeveel MB's en hoeveel MB's je nog over hebt om nog smooth te kunnen runnen weet ik ook niet? Iedere app die je installeerd vreet aan je RAM/ROM en vertraagt je apparaat. Dus enkel wat je echt gebruikt zet je er ook echt op, al de rest smijt je terug over boord. Ik probeer ook vaak app's, maar als ze mij niet aan staan, kieper ik ze er al snel weer af hoor. Mijn zoon maakt er precies een spelletje van om er zoveel mogelijk spelletjes erop en eraf te halen. Die doet niets liever dan spelletjes dan uit proberen, en als ze hem aanstaan, laat hij ze staan anders vliegen ze met den eersten der weer af.
 
gelezen dat android afgeleide is van linux ja dan zijn volgens mij heel ver afgeleid

Nee en ja. Het platform is gebaseerd op Linux net als IOS ook gebaseerd is op Linux. IOS en android staan even dicht of ver van linux af. IOS heeft wel de veiligheid van Linux in zijn besturingssysteem meegenomen, wat android maar voor een deel heeft gedaan. Android is op zich heel veilig, maar het zijn vooral de chinezen die trojans maken om ons europeanen, amerikanen te bespioneren. Daar is HcH achter gekomen en heeft die killer dan gemaakt, hij word nu echt wel belaagd door de chinezen maar hij laat zich niet doen. Velen ontekken de trojans omdat ze er last van hebben, maar HcH heeft het netwerk erachter met zijn team ontleed tot in china, malwarebytes beveelt zelfs zijn trojankiller aan.
 
du speed toch zijn werk natuurlijk wie ben ik om je tegen te spreken is ccleaner dan goed laat ik ook al eens lopen of is soms cleanmaster
Nemo, heb je deze 3 app's op je tablet staan? Dan ben je niet goed bezig hoor. Is net als op een computer, 1 AV is goed, maar als je er meerdere op zet, zouden ze in de clinch met elkaar kunnen gaan. Bij android is dat net hetzelfde. Ik zou zeggen dat je dan best CCleaner laat staan en de andere 2 eraf kiepert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan