Hallo allemaal,
dat was ook een rede om een nexus5 te kopen,de zuivere Android en vlugger upgrades te krijgen ( toch niet gekocht wegens te groot) maar het rooten zal ik altijd proberen te doen, denk dat ik hem daar meer voor gebruik dan te bellen.
 
Hallo allemaal,
dat was ook een rede om een nexus5 te kopen,de zuivere Android en vlugger upgrades te krijgen ( toch niet gekocht wegens te groot) maar het rooten zal ik altijd proberen te doen, denk dat ik hem daar meer voor gebruik dan te bellen.

Je zal nu wel heel dik balen met wat ik je in je prive berichtje heb geschreven denk ik Diaxx, je zal het je nu nog meer beklagen dat je niet voor een nexus bent gegaan. Waarom build nummers tussen de 133 en de 158 niet te rooten vallen heb ik niet kunnen achterhalen, was al heel erg blij dat ergens een uitleg kreeg. Heb wel al mijn registers moeten open trekken hiervoor, maar dat doen we met plezier uiteraard. Heb zelf ook weer veel opgestoken in mijn zoektocht om diaxx te proberen te helpen om aan root te helpen. Maar als het met VRoot niet lukte wist ik eigenlijk al dat het bijna onmogelijk ging zijn. Maar dat het onmogelijk is, ben ik pas gisterenavond heel laat te weten gekomen. Mijn android maten wonen nu eenmaal niet allemaal in de EU he. (UK, filipijnen, US, Nederland). Het antowoord is uit de filipijnen gekomen ;)
 
Bedankt, doch deze rootkit is enkel voor Windows en niet voor Apple.
En ik heb natuurlijk Apple :)
 
Bedankt, doch deze rootkit is enkel voor Windows en niet voor Apple.
En ik heb natuurlijk Apple :)

De meeste rootkits werken inderdaad enkel met een windows pc. Laat ons zeggen dat 99,9% enkel met windows pc werken.
 
Als je een telefoon root kan je niet meer langs de bank werken. De ap zeg dat dat het onveilig is.
 
Als je een telefoon root kan je niet meer langs de bank werken. De ap zeg dat dat het onveilig is.

Je hoeft nog niet eens geroot zijn zelfs voor je die melding krijgt. Als je je ontwikkelaars rechten hebt unlockt , krijg je ook al problemen daarmee. De reden waarom die banken dan zeggen dat het onveilig is, is omdat je dan je USB foutopsporing kan activeren, en het dus mogelijk maakt dat je je gsm met je pc in verbinding kan stellen en van alles via ADB aan te passen. Daarom vinden de banken dit al een onveilige toestand. Ook wel te begrijpen he. Want het gaat immers over u en hun veiligheid en miljarden euro's. en ontelbare gegevens.
 
denk dat mijn sony xperia z1 compact geroot is ( ook volgens root checker) wat de bankzaken betreft, heb pc en ipad om dat te doen, smartphones (ook Iphones, wel kostelijk) dienen enkel om te rooten en anders door het raam te gooien .De favoriete plaats voor de sony is op de kast.
 
Met wat heb je de root voor elkaar gekregen? Jij hebt een nummer die tussen de 133 en de 158 valt en die vielen niet te rooten volgens een Filipijnse android kenner. Maar ja, die devloppers zitten ook niet stil natuurlijk en zeg tegen hen niet dat het niet mogelijk is, want net dan gaan ze hun tanden er des te harder in gaan zetten om het toch maar voor elkaar te krijgen.
 
Ik heb een Galaxy S5 en die is geroot. Eerst had ik daar CyanogenMod erop geinstalleerd, maar nu heb ik de ROM van Team Nocturnal (Android Versie 5.1.1).

Draait vlotjes.
 
Had die eerste geen nieuwe ROM of was je niet zo tevreden over hun ROM?
 
@cve : wel ik was tevreden over CyanogenMOD, maar ik ze hadden toen nog geen ROM voor 5.1.1
en Team Nocturnal had die al wel, dus heb ik die geinstalleerd.
Nu heb ik vernomen - ik denk op het xda-developers forum - dat Team Nocturnal developers heeft die zowel voor hen als voor CM (CyanogenMod) ontwikkelen.

Corrigeer me als ik verkeerd ben, maar het verschil zou hem zitten in het feit dat Team Nocturnal reeds een "official version" heeft, terwijl CM nog steeds een "Nightly" is.
 
CM kende ik wel al, maar Nocturnal ken ik totaal niet. Nu als je ROM niet van China komt moet je niet echt bang zijn. Op XDA vind je altijd heel veel info over je toestel. Zelfs over mijn Xperia L die een niet alledaags model is is heel wat info en mods te vinden. Ik heb nog steeds de originele ROM draaien, maar heb wel ROOT (om blaotware eraf te kieperen) en omdat ik dan ook een firewall die in mijn AV zit actief werkend heb. Maar de ROM van Sony is zo fijn dat ik niet meteen zin heb in een nieuwe, al zou ik heel graag android 5 draaien natuurlijk. en Sony heeft beslist om de L niet de update te geven naar android 5.
 
Terug
Bovenaan Onderaan