Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik heb een samsung I9305 en onderaan de telefoon staat een knopje.
Als je daar even op duwt kom je terug op je bureaupagina.
Als je blijft duwen dan zie je de geopende app's staan die je dan kan wegvegen.

Als ik dat doe krijg ik nu de volgende boodschap:

"het proces com android systemui is gestopt.
Als ik dan op ok druk, ik kan niet anders dan kom ik weer op het inlog scherm waar ik mijn tekening moet maken om in de telefoon te geraken.

Gekeken op google en het is de laatste app van google die dit veroorzaakt.
Alles verwijderd en het probleem was opgelost.
Dan een nieuwe google app geinstalleerd en terug hetzelfde probleem.

Hoe kan ik dit vermijden en toch de google app bewaren of hoe kan ik een oude google app erop zetten en waar vind ik die?


Alvast bedankt

Ed
 
Weet je welke versie je had van de google app? Indien ja is dit terug te vinden in APKMirror - Free APK Downloads - #APKPLZ #SOONBACKANSWER je klikt dan op het vergrootglas en daar geef je google app in en dan krijg je alle versies.

Zet wel eerst CPU-X op je Galaxy S3 en kijk wat hij daar aangeeft. Het is niet gelijk welke versie je erop zet. Een eerder versie plaatsen is geen enkel probleem als je maar de juiste versie neem. CPU-X vind je hier CPU X : System & Hardware info - Android-apps op Google Play
 
hoi cve,

waarom moet cpu-x erop staat
en om al deze dingen te downloaden is gewoon mijn gsm aankoppelen aan de pc en waar zet ik dan die cpu-x en de google app?
welke mappen?
van smartphones heb ik niet veel verstand, ik steek dit niet weg
Het was de laatste versie van google app, hij update zichzelf, kan ik dit ergens aan en uitzetten die automatische updates?
groetjes,

ed
 
Laatst bewerkt:
heb cpu x erop gezet maar ik kan daar niet veel mee doen je zal een beetje hulp moeten, willen geven aub
en welke google app moet ik er nu opzetten?

ed
 
Laatst bewerkt:
Beste,
Ik kan dat niet zien wat jou S3 nu eigenlijk allemaal heeft, maar ik zal het straks ff uitzoeken of ik het niet zo kan vinden. Dan zeg ik het u welke versie jij moet nemen indien ik de benodigde gegevens kan vinden. Die CPU-X dient er eigenlijk voor om te zien wat er allemaal in je GSM steekt en kan je daarmee dan te weten komen welke versie jij benodigd hebt. Je mappen en zo zijn hier niet van belang.
Je kan inderdaad zelf kiezen hoe hij zijn updates doet. Ik heb Android 6 en ik kan kiezen tussen Apps niet automatisch updaten, Apps op elk moment automatisch updaten. Er kunnen gegevenskosten in rekening gebracht worden en Apps alleen via Wifi automatisch updaten. Bij mij staat dat laatste geactiveerd. Waar je dit kan vinden. Je gaat naar u playstore, dat is dat wit valiesje met gekleurde driehoekjes erin, dan ga je links bovenaan dan 3 streepjes zien staan. Daar klik je eens op en dan gaat er een lijstje open, bijna helemaal onderaan dit lijstje staat er instellingen en daar klik je op. Bij algemeen staat er apps automatisch updaten. Daar klik je op en daar kan je hoe hij zijn updates binnenhaalt selecteren.
Alles gebeurt IN u Smartphone zelf, jij hebt u pc helemaal niet nodig voor wat ik u nu allemaal laat doen.
 
Beste mdc1756,
Ik ben dus op zoek gegaan wat jij nodig hebt. Ik vermoed dat u toestel wel de laatste Android versie draait, dat is Android 4.3. Indien hij nog nooit is geupdate kan daar ook u probleem liggen omdat deze minimaal Android 4.1 vragen. Hoe kan je dit controleren, want ik kan dat niet van hier zien, enkel jij kan dat op u Smartphone zelf zien. Je gaat naar instellingen, dan ga je helemaal onderaan "over de telefoon" zien staan. Daar klik je op en daar zal je ergens Android versie moeten zien staan. Daar zie je welke versie jij draait.
Indien deze hoger is als Android 4.0 is is het ok voor de update, indien hij nog steeds Android 4.0 aangeeft zou ik u aanraden om eerst u toestel up te daten. Hoe doe je dat? Dat is in hetzelfde onderdeel, dus "instellingen", "over de telefoon" dan zie je bovenaan iets van update staan, maar hoe het beschreven staat hangt van merk tot merk af. Dus er kan iets voor staan in de vorm van wireless, of OTA of nog iets anders. Daar klik je dan op en dan gaat je telefoon zoeken naar updats. Die je dan best via wifi binnenhaalt door op de beschikbare update button te klikken. Dat gebeurt allemaal met je Smartphone, je hebt hier wederom geen pc van doen.
indien je een hogere versie als 4.0 hebt kan je updaten, de hoogste Android versie dat jij kan hebben is volgens mijn informatie 4.3.
Indien je een hogere versie hebt als 4.0 ga je je in je instellingen naar "apps", daar zoek je in de lijst naar google app en klik je erop. Dan zie je welke versie er juist geinstalleerd is.
Dan naar die site van APKmirror . Daar geef je in het vergrootglas "google app", dan ga je in je telefoon gaan zien welke versie hij nu heeft. Dan kan je vergelijken met wat je Smartphone zegt dat hij geinstalleerd staan heeft. Dan ga je naar een eerdere versie terug. Let hier wel bij dat je geen "beta" versie aanklikt, want dat kan onstabiel zijn.
Dan begint het, je hebt meerdere versies ter uwe beschikking. Jij moet kiezen ARM, + adnroid 4.1, 320DPI.
Daar klik je dan op(je zal een waarschuwing krijgen dat er nieuwere versies beschikbaar zijn, weg klikken wat dit is nu net wat jij wil) en dan zal u telefoon normaal gezien zeggen dat het u toestel schade kan aanbrengen, dat is geen probleem, dat klik je gewoon weg, want dit brengt geen schade aan. Dan ga je je telefoon dit zien binnen halen door het pijltje bovenaan je scherm. Eens klaar komt er op je scherm dat de download klaar is. Daar klik je dan op en kies voor installeren. Dat is alles wat je moet doen. Het lijkt veel, omdat ik alle rand mogelijkheden heb meegegeven. Maar in feite is het wel heel simpel en kan iedereen dit doen.
Hopelijk lukt het u, laat u niet afschrikken. Als er nog vragen zijn stel ze gerust. Van als ik het zie en ik kan reageren doe ik dat meteen.
 
google app

google app

ik heb android versie 4.4.4 mijn app's staan onder onder applicatiebeheer en daar staat helemaal onderaan google app uitgeschakeld
het is versie 6.10.37.16 arm
en dan ben ik naar de site gegaan en gezien dat er verschillende google app's staan
maar ga ik op mijn gsm naar die site want ik kan hem ook dowloaden van de site en daar staan 2 nieuwere versie de laatste is 6.11.19.16 arm 320dpi maar die staat nog niet in de play store?
moet ik wachten tot die update beschikbaar is in de play store of haal ik hem via gsm af van uw site

het rare is dat er tussen mijn app in applicatiebeheer de app google app nog staat als uitgeschakeld en kan hem daar niet verwijderen
hij is weg van het bureaublad,en uit de map app's en daar staat hij wel tussen, als ik probeer te verwijderen zegt hij dat alle app's gaan verwijderd worden
 
Laatst bewerkt:
het rare is dat er tussen mijn app in applicatiebeheer de app google app nog staat als uitgeschakeld en kan hem daar niet verwijderen
hij is weg van het bureaublad,en uit de map app's en daar staat hij wel tussen, als ik probeer te verwijderen zegt hij dat alle app's gaan verwijderd worden

dat is al opgelost, alleen nog weten als ik via de gsm naar uw site moet en daar de laatste versie moet nemen?
er zijn precies nog mensen die daar van klagen

hij had vandaag alweer een update gedaan en zelfde probleem, waarom geven ze niet direct de laatste versie?
ed
 
het rare is dat er tussen mijn app in applicatiebeheer de app google app nog staat als uitgeschakeld en kan hem daar niet verwijderen
hij is weg van het bureaublad,en uit de map app's en daar staat hij wel tussen, als ik probeer te verwijderen zegt hij dat alle app's gaan verwijderd worden

dat is al opgelost, alleen nog weten als ik via de gsm naar uw site moet en daar de laatste versie moet nemen?
er zijn precies nog mensen die daar van klagen

hij had vandaag alweer een update gedaan en zelfde probleem, waarom geven ze niet direct de laatste versie?
ed

Beste, je moet niets verwijderen in apps, die word bij de instalatie van de andere gewoon vervangen automatisch.
Hoe je op die site komt met je Smartphone, wel je opent je browser op je Smartphone en je geeft gewoon in de adresbalk 3xWpunt apkmirror punt com in of als je met je Smartphone hier zit te kijken kan je op volgende link klikken APKMirror - Free APK Downloads - #APKPLZ #SOONBACKANSWER dat zijn de 2 mogelijkheden om er te geraken met je Smartphone. Dan geef je in het vergrootglas google app in en dan zoeken maar. Je kiest best eentje waar er geen beta voor staat.
 
is gelukt, nu nog afwachten wat hij gaat doen met de update, hopelijk hebben ze de bug al verholpen
heel erg bedankt, ik kom nog eens langs als ik terug problemen heb ermee en als ze blijven bestaan dat vergeet ik de app gewoon.
greets

ed
 
Ze hebben vandaag een nieuwe beta versie op geplaatst, dus zijn er dus wel updates op komst. Nu hij bij u naar een eerdere versie is geplaatst zou je best je automatische updates uitschakelen he, anders zal google play heel snel herkennen dat er geen recente versie op staat en dan u telefoon updaten naar het recenste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan