Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een probleempje waar ik zelf niet uitkom. In het verleden deed ant.com het prima op mijn laptop.
Na deze grondig te hebben te hebben "schoongemaakt" deed het programma ant .com (video) het niet meer.
Ik heb deze opnieuw geinstalleert , kreeg ik links boven in de balk wel het pictogrammetje maar deed niet meer wat ik zo graag zou willen.
Direct een bestandje opnemen. Ik heb ook gekeken bij add ons maar daar kan ik ook niets bijzonders ontdekken. help me aub. ik heb wel gekeken bij andere download
programma's maar meestal moet je toch wel meer handelingen uitvoeren en bij dit programma hoefde ik alleen maar het pictogramma aan te klikken. Ik hoop dat je met jullie
ervaring en deskundigheid mij een oplossing kunnen aanbieden.
PS ik ben een senior en onervaren. ik akn wel redelijk veel met de laptop maar als ik in de programmas moet kijken dan zal ik er hier een deskundige bij moeten halen. Maar ik hoop dat we er op deze manier ook uitkomen. alvast bedankt voor het lezen van dit probleem.
 
Meestal kun je met een opschoonprogramma, zeker als er een register opgeruimd gaat worden een backup gemaakt worden. Ik ga er vanuit dat dit dan ook gebeurd is. Deze zou je dan terug kunnen zetten.

Heb je al eens een systeemherstel geprobeerd ?


Maar het belangrijkste: Gebruik NOOIT EN TE NIMMEER een opschoonprogramma !!! Het heeft totaal geen nut !!
 
hallo Skippy bedankt voor het reageren. Wat u verstaat onder opschonen is veel verder gaan in de materie dan ik met mijn kennis weet en kan. Wat ik bedoelde met opschonen is het verwijderen van de programma's van de laptop. Maar dit terzijde ik heb een sysherstel gedaan en het programma functioneert weer naar behoren. Dus nogmaals bedankt en discussie is voor mij hierbij gesloten.
 
Inderdaad, opschonen kun je ruim zien.
Overtollige programma's verwijderen behoord ook tot opschoning. Maar ook een registercleaner behoort tot het opschonen. Zo ook programma's die de tijdelijke internet bestanden en andere overtollige bestanden opruimt.

Ik kon natuurlijk niet gokken wat en hoe u precies had opgeruimd.

Wel fijn dat alles met een systeemherstel is opgelost. Vraag me even niet wat er mis was gegaan, normaal gesproken is het zeldzaam dat een ander programma niet goed meer werkt als er een bepaald programma is verwijderd. Daarom ging ik er van uit dat u een register cleaner had gebruikt.

Ik ga hier een slotje op zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan