Status
Niet open voor verdere reacties.
Met de app AppMgr3 kun je de kaarten naar de sd zetten en het cache geheugen wissen ,alsook andere apps , dat is het proberen waard denk , de OsmAnd kaarten zijn zeer goed , zelfs kleine wandelpaden zijn te vinden .
 
Ben nu niet thuis en heel slecht internet, kan hier die GPS app die hier voorgesteld werd niet uitproberen, maar dat ga ik zeker doen, maar ik heb hier wel Here we go off line en die werkt wel heel goed helemaal in het noorden van Nederland.
 
Ik ga fabrieksinstellingen doen . Na 1 j avondschool zit er van alles op en is eraf gegaan (30).
Denk maar aan je pc en wat er nog in je Downloads of ergens anders zit.
 
Voor de OsmAnd kaarten heb je geen internet nodig ,gewoon kaarten op pfone installeren ,die werken offline .
 
Hoera 't is naar de vaantjes . WW voor mijn wifi is niet juist en natuurlijk niet opgeschreven . Ik heb al op de reset van de wifi repeater gedrukt en normaal moet je dan 2 x admin ingeven .
Mijn wifi-naam blijft op de smartphone staan en ik geraak zo niet verder . Wellicht komt dat omdat de laptop via een kabel ermee verbonden is en gn & ww actief blijven .
Denkelijk heb ik daar een cijfer bijgevoegd wegens een wijzend vingertje van die wifi repeater(env-1322):shame:.
Met een geblokkeerd gsm bel je naar je telefooncentrale , en geven je een code om te ontgrendelen ,een puk-nr dacht ik.
 
Één gouden regel. Maak op je computer een exel file aan op je "D" schijf en zet daar al je pas en wachtwoorden in. Niet op je "C".
Oh ja, noem die exel file ook niet wachtwoord of zo. Want als je pc ooit eens gehackt is, is dit te gemakkelijk he.
 
Ik ga fabrieksinstellingen doen . Na 1 j avondschool zit er van alles op en is eraf gegaan (30).
Denk maar aan je pc en wat er nog in je Downloads of ergens anders zit.
Dat is dus de hoofd reden waarom ik revo uninstaller gebruik. Die zoekt ook naar leftovers en verwijderd ze dan ook.
 
Ik heb bij Microsoft-ondersteuning al raad gevraagd ,ik kan er enkel antwoorden lezen maar niet terug antwoorden (mistachtig ,kan niks schrijven, spookt) ,direct de Prtscrn .
Maar die verstaan mijn vraag bb niet ,mijn laptop is niet draadloos enkel mijn smartphone gebruikt de wifi. Magic jelly bean geeft ook niets (omdat er geen wifi naar laptop is).
Opdracht wifi.JPGwifi repeater.jpg
 
Beste hobbyman, heb jij je wachtwoord dat je van je provider hebt gekregen ooit zelf veranderd? Indien niet moet je er sticker of zo van hebben bij je modem. Indien jij dit wel ooit hebt veranderd moet je in principe je modem kunnen resetten naar 0 waarde, dus dat de code die op die sticker staat terug je code word. Hoe dit werkt zal je moeten uitzoeken in het boekje van je modem. Maar ik denk dat met opzoeken gelijk jij nu doet er niets te vinden zal zijn.
 
Ja ik heb mijn eigen gn en ww aangemaakt toen . Was een moeilijk ww dat ik kende van vroeger maar zo'n rode verwittiging van ww te zwak of cijfers ook gebruiken heeft me wat laten bijvoegen.
Ik had al wat geprobeerd met linken en admin, admin en het pennetje 30 sec in de reset . Mijn maat moet dat maar oplossen ,heeft 'm toen ook geinstalleerd hier.
 
Hij is de apps van de back up aan het herladen. Mijn wifi heb ik via de smartphone in gang moeten zetten ,nieuwe wifi toevoegen was dat . Met gebruik van de installatieinstructies. Je hebt bijna Google nodig om het in te vullen .
Die Microsoft ondersteuning geeft enkel antwoorden op zijn eigen antwoorden ,duldt geen inmenging , zo kan ik het ook.
De wifi vergrendel ik daarna wel ,geen spelletjes meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan