Windows 10 Whats app outdated in Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, een probleem met whatsapp, bij het icoontje op mijn windows10 scherm staat er whatsapp(outdated), ook krijg ik de info als ik WHatsapp start, dat er een nieuwe versie beschikbaar is. Helaas kan ik deze NIET installeren, download werkt niet, zie de bijlage; ik klik op de windows10 versie, ik krijg dan een pop-up, met foutmelding, zie de 2de bijlage, iemand ook dit probleem? mvg, Alain
 

Bijlagen

  • 2023-05-22_15-58-02.jpg
    2023-05-22_15-58-02.jpg
    25.6 KB · Weergaven: 47
  • 2023-05-22_16-02-05.jpg
    2023-05-22_16-02-05.jpg
    37.9 KB · Weergaven: 45
hier een lelijke vertaling van hetzelfde probleem, de originele WhatsApp staat nog op de machine en tevens werd die uit de ' Store ' ook ge downloaded:
Ik heb hetzelfde probleem. Maar, verbazingwekkend, er is een oplossing! Hier is het:

- Ik heb een snelkoppeling op mijn bureaublad naar WhatsApp. Als ik het start, geeft het inderdaad de hilarische show "Dit is verouderd, start de nieuwe".

- Maar ik heb net geprobeerd WhatsApp te starten vanuit het Windows MENU (druk op de Win-toets)... en het pictogram is groen als voorheen, en ik krijg die verdomde "Verouderd!" boodschap niet meer!

Het is duidelijk dat het installatieprogramma ook de Desktop SHORTCUT niet heeft bijgewerkt. Wat overigens een amateuristische actie is van de kant van de MS genieën, want de installatie vanuit hun Store heeft de snelkoppeling wel opnieuw gemaakt!

Met andere woorden, u moet uw snelkoppeling bijwerken zodat deze naar dezelfde plaats wijst als het menu-item. Hopelijk helpt dat.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

wie niet waag, die niet wint .....
 
De MS geniëen hebben het dus wel goed gedaan, hun installatie heeft de juiste snelkoppeling gekregen.
Het zijn de vroegere makers/eigenaars van de oude Whatsapp installatie die in de fout gaan...
 
@PhilipV bedankt voor je aandacht, je download werkt; het probleem begint al met de download/installatie via het internet, dit lukt totaal niet, zie de 2 bijlagen, ook niet via de Microsoft Store, daar loopt het verkeerd. Ik heb wel nu terug mijn oude Whatsapp geinstalleerd, die had ik nog staan als download op mijn pc
 

Bijlagen

  • 2023-05-22_15-58-02-.JPEG
    2023-05-22_15-58-02-.JPEG
    26.7 KB · Weergaven: 43
  • 2023-05-22_16-02-05-.JPEG
    2023-05-22_16-02-05-.JPEG
    27.8 KB · Weergaven: 44
  • 2023-05-22_16-56-50-.JPEG
    2023-05-22_16-56-50-.JPEG
    47.4 KB · Weergaven: 39
Ik zie geen screenshot vanuit de Windows Store, maar wel links in app.microsoft etc... een soort voorportaal van de Store.
Ik geef toe het is behoorlijk verwarrend !

Probeer het eens door de Windows Store op te starten, dus niet via een zoekfunktie van een browser.
En dan in de store kiezen voor apps en dan whatsapp...

Ziet er zo uit :

1684832117236.png


Bij mij staat er de knop Openen omdat ik deze versie al geinstalleerd heb, bij jou zal er iets als 'installeren' staan...
 
@wivy nee, lukt ook niet, krijg het scherm te zien om de pc te koppelen maar loopt vast vlak voor het tonen van de QR code, zie bijlage

(deze krijg ik dus niet te zien, enkele minuten later een volledig wit scherm, enkel met die groene (lege balk bovenaan)
 
je ' CMD ' uitvoeren als ' Administrator '!!!!!!

Win 10 of Win 11 of Win 95 dat doet er niet toe!!!

vergrootglas, typ CMD, klik rechts en op uitvoeren als ' Adminstrator ', zo werkt het ....

Use an elevated command prompt to complete these tasks: uitvoeren als Administrator !!!!!!!!
 
scan voltooid nu, problemen gevonden en opgelost, helaas nog steeds hetzelfde probleem met Whatsapp, ik zal bij die oude versie blijven, tijd gaat misschien raad brengen, allen bedankt voor het meedenken en zoeken naar een oplossing, mvg, Alain
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan