Windows 10 Apparaatbeheer veel gele uitroeptekens na upgrade win 7 naar windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb veel uitroeptekens na de upgrade naar windows 10 moet ik eerst alle updates installeren voordat ik wat verwijderd of aanpast in apparaat beheer? Ik heb bv 5 x dezelfde beeldschermadapters staan waar van 1 goed werkt en 2 onvoldoende vrije bronnen code 12 en 2 met een code 35.
 
Qtex;n239092 zei:
er van uitgaande dat jij ook weet dat je via het media creation tool ook rechtstreeks een dvd kunt branden veronderstel ik dat je de iso dan ook gebrand heb als een beeldbestand ( image ) en niet als een data bestand want in dat geval is de dvd niet op te starten ook al heb je dit aangegeven in je bios ..
met welk programma heb jij deze iso gebrand op dvd ?

Met expres burn disk en dan optie iso
 
Skippy;n239091 zei:
Misschien een 64 bits probleem op een 32 bits computer ?
Heb je alle randapparatuur dat niet nodig is voor een installatie losgekoppeld zoals bijvoorbeeld externe harddisk of printer ?

Ja alles los gekoppeld en heb aangegeven 32 bits, ik heb deze wel binnen gehaald op een 64bits computer
 
Qtex;n239092 zei:
er van uitgaande dat jij ook weet dat je via het media creation tool ook rechtstreeks een dvd kunt branden veronderstel ik dat je de iso dan ook gebrand heb als een beeldbestand ( image ) en niet als een data bestand want in dat geval is de dvd niet op te starten ook al heb je dit aangegeven in je bios ..
met welk programma heb jij deze iso gebrand op dvd ?

Met express burn disk en dan iso optie
 
enkel de aangekochte versie kan dvd's branden maar dan is het de vraag aan welke snelheid je deze iso gebrand heb ...koos je hier voor de maximale snelheid dan is dat tegen 52x en das dus veel te hoog !
zelf brand ik steeds de iso's tegen een veel lagere snelheid van 4x ook al kan de brander 52x aan … de kans dat er iets mis gaat bij 4x is beduidend kleiner dan tegen een hogere snelheid .
 
in feite mag dit geen probleem geven maar bij voorkeur gebruik ik toch liever dvd r+ of dvd r- in uitzonderlijke gevallen gebruik ik ook wel dvd rw (doch enkel als ik hier geen r+ of r- dvd's liggen heb )
 
Qtex;n239102 zei:
in feite mag dit geen probleem geven maar bij voorkeur gebruik ik toch liever dvd r+ of dvd r- in uitzonderlijke gevallen gebruik ik ook wel dvd rw (doch enkel als ik hier geen r+ of r- dvd's liggen heb )

Ik heb deze weer gebrand vanuit windows 7 doch ook deze boot niet van de dvd en ook niet van een USB stick
 
Laatst bewerkt:
de pc waar jij nu problemen mee heb is toch te gebruiken of niet ..
indien deze te gebruiken is dan maak jij daar via het media creation tool de dvd aan maar de dvd rw die je dus nu gebruikt heb dient eerst wel gewist te worden ...
*waarom dat dit aanmaken van een installatie dvd bij u zoveel problemen geeft is me een raadsel ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het is gekkenwerk om een oudere niet meer ondersteunende Windows 10 (versie 1703 build 15063.0 ) te gaan installeren en dan maar hopen dat je kunt updaten (lees upgraden ) naar de nieuwste versie 1809 build 17763.316 *dit kan nooit !
 
je spreekt nu over Poweriso...als de iso geladen is in Poweriso zie jij dan ook de vermelding dat deze aangemerkt word als een opstartbare image...
indien deze daar niet aangeduid word als een opstartbare image dan kun je deze wel branden als een iso maar zal je een Niet opstartbare DVD overhouden ...het ontbreekt je dan van het opstart bestand "boot 10.bif "

als vergelijking heb ik hier 2 afbeeldingen ..
de 1ste is wel degelijk een opstartbare terwijl het bij de 2de ontbreekt van dit opstart bestand waardoor dus je de melding krijgt links onder dat het een niet opstartbare image is ..ook al brand je deze op een dvd !
Ashampoo_Snap_dinsdag 26 februari 2019_02h28m21s_001_.png

Ashampoo_Snap_dinsdag 26 februari 2019_02h55m21s_003_.png
**de spatiebalk weigert soms hier ...zag dit juist weer terug in de tekst van de onderste afbeelding !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan