Androïd apps Argenta app

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddymo

Steunend lid
Vip Lid
Ik kon op mijn tablet Asus met 4.02 Android de app van Argenta niet meer installeren, dus kocht ik een nieuwe tablet met Android 8.1. Volgens de bank moet er minimal 6.00 Android op het toestel zijn geïnstalleerd, maar ... ook deze keer lukt het niet. Ik kan van de play store geen installatie doen op mijn tablet. Heeft iemand een andere installatie file voor de Argenta app. of hoe kan ik dit programma toch installeren??? Wie kan mij helpen ??? Dank bij voorbaat. Ik vind zelfs het installatieicon van Argenta niet terug in playstore, wel van alle andere banken, bizar toch
 
je dient via de google play te zoeken en in het zoekvenster argenta te typen .. de argenta app komt hier vervolgens te voorschijn en dat zou dus bij u ook zo moeten zijn ..
*er komen hier 5 opties te voorschijn betreffende argenta bankieren..
 
Ik vind hem ook niet in de store, maar is ook beschikbaar vanop hun website....

 
Op die website, even klikken en daar komt hij ....

1585516323874.png

Waarom deze in de zoekfunktie niet altijd tevoorschijn komt ontgaat me ook, maar hij staat er dus wel !
 
Ik zou dus aanraden om het via de site van de bank te doen. Lukt dit echter niet, laat het dan weten. Dan zoek ik een alternatief op, garandeer helaas niets, maar er is nog een sprankeltje hoop dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan