Berichten om AVG VPN te instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

louwe

Steunend lid
Vip Lid
Hallo

ik stel mij de volgende vraag , ben ik nu niet genoeg beschemd tegen Wachtwworden stelen , meekijken , hackers.....enz met de volgende soft ware die ik heb geinstaleerd ?
ik som ze even op.

- AVG Internet Security : PC beschermd / web & Email beschermd / tegen hacker aanvallen / Privatie / bescherming voor betalen. , ik zou volledig beschermd zijn ?

- Malwarebytes/Premium 3.3.1

-AVG PC Tune up.

- Wise care 365 4.8.1

Toch krijg ik regelmatig berichten dat mijn PC niet veilig is , en dat men de wachtwoorden kan zien , en meekijken.

Er wordt aangeraden via AVG , om AVG Secure Security VPN te instaleren , wat is jullie mening hierover ?

Vriendelijk bedankt.
 
Ok, verwijder om te beginnen al terug volgende "tuning" software:
- wise care
- AVG Tune Up

Want die brengen meer overhead op je systeem dan het oplost. Gebruik eventueel af en toe CCleaner. Ben ik nu ook niet onmiddellijk voorstander van, maar gaat nog het minste schade en overhead veroorzaken en het beste de "problemen" aanpakken.
Een VPN service gaat ook geen bescherming bieden welke jij verwacht. Enkel ook een overhead op je verbinding. Tenzij je weet waarvoor het dient, en dat nuttig acht, kan je dat gebruiken.
 
Ben van dezelfde mening als DDragon80, die rommel eraf en die andere dingen laat je er best wel op, daarmee ben je wel al aardig goed beschermd hoor. VPN gaat er niets aan veranderen, enkel gaat VPN ervoor zorgen dat je anoniem kan surfen.
 
Toch krijg ik regelmatig berichten dat mijn PC niet veilig is , en dat men de wachtwoorden kan zien , en meekijken.
Welk progje meld dat dan?
Scan eens met Free Malwarebytes.
https://nl.malwarebytes.com/mwb-download/

De firewall van Windows werkt ook gewoon, heb je geen andere voor nodig en de gratis anti virus van AVG is ook prima en in W10 werkt defender en zijn firewall tegenwoordig ook redelijk.


Al die zogenaamde beveiligingen heb je vaak helemaal niet nodig, je haalt het of zelf binnen of die software is te laat bij nieuwere bedreigingen.
 
Ik heb nu nog ;

- Malwarebytes-Premium 3.3.1
- AVG Internet Security : PC beschermd / web & Email beschermd / tegen hacker aanvallen / Privatie / bescherming voor betalen
- Ccleaner
de rest heb ik gewist ,

als er nog suggesties zijn , deze zijn welkom.

Vriendelijk bedankt.
Gr Louwe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan