Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Kent er iemand een programma waarmee je de gegevens van je harde schijf kan terughalen nadat je een gewone format C hebt gedaan als je bv je
pc verkoopt.
Na format C zie je niets meer op de HDD maar de bestanden staan er wel nog op, daar zijn programma's voor om die bestanden terug te vinden maar welke.

Groetjes,

ed
 
Lees nergens wat je nu eigenlijk wil, data terug halen of de schijf zo prepareren dat dat onmogelijk is.
Data Removal: Darik's Boot and Nuke - DBAN

Dat heb ik nou ook.
Topicstart zegt: bestanden terug halen
Ga er dan vanuit dat er iets gerecovered moet gaan worden.
Topic zo half volgend op een smartphone met klein schermpje kom ik er achter dat dit de bedoeling niet is en de schijf volledig gewist moet worden.

In dat geval zou ik de vraag wat anders geformuleerd hebben.

Schiet mij dan maar helemaal lek wat er hier nu moet gebeuren.
 
je hebt gelijk het was eigenlijk de bedoeling om bestanden terug te halen van een geformatteerde schijf maar ik heb nu ook leuke programma"s van jullie gekregen om ze
goed te formatteren voor verkoop,
bedankt
twee vliegen in een klap
 
je hebt gelijk het was eigenlijk de bedoeling om bestanden terug te halen van een geformatteerde schijf maar ik heb nu ook leuke programma"s van jullie gekregen om ze
goed te formatteren voor verkoop,
bedankt
twee vliegen in een klap

Maar was je duidelijk geweest, dan was het voor ons veel makkelijker om je te helpen. Zo had je ook die 2 zaken (wissen en terughalen) kunnen te weten komen.
 
je hebt gelijk het was eigenlijk de bedoeling om bestanden terug te halen van een geformatteerde schijf maar ik heb nu ook leuke programma"s van jullie gekregen om ze
goed te formatteren voor verkoop,
bedankt
twee vliegen in een klap
Maar het blijft nog steeds onduidelijk als ik antwoord #4 van u er even bij pak en u nu zegt dat het de bedoeling was om te recoveren.
schijf mag niet meer te lezen zijn, skippy ik kan niet op uw website geraken
 
ik zeg toch in # 18 het was eigenlijk de bedoeling om bestanden terug te halen van een geformatteerde schijf, dus is het probleem opgelost en heb er gratis jullie
fijne info over shredden erbij gekregen
tnx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan