Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik probeer blue mail te installeren, heb de app nog nooit gebruikt dus ik kies een paswoord en ik krijg dan een melding dat het niet kan gesynchroniseerd worden. Enig idee hoe ik dit kan oplossen
Welk soort account heb je erin geregistreerd ? De boodschap slaat immers op de mail account op de remote server, want daar wil je lokale BlueMail mee syncroniseren en het lukt niet ...
Heb je het paswoord ingegeven dat op die account al zat ?
dit kan een fout wachtwoord zijn van uw E-mail adres wand ik heb de app net uitgeprobeerd en heb enkel mijn wachtwoorden moeten ingeven van mijn E-mail's ik heb 3 account toegevoegd zonder probleem als de rest stel hij zelf in zoals uitgaande en inkomende mail server ten zij het toestel beveilig oudertoezicht of zoiets is en moet een wachtwoord hebben
wat ik ook al gemerkt heb is als in uw Email adres mail toekomen van een andere E-mail adres die worden doorgestuurd naar dit adres dan kan dit wel een probleem geven bij gesynchroniseerd
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.