Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste ik heb verschillende apparaten die op bluetooth werken ,
Zoals mijn Logitech muis die is verbonden ,maar mijn tablet en smartphone beiden van het merk Samsung zijn geïnstalleerd en zeggen eerst dat ze is verbonden zijn en dan niet meer !
heeft er iemand een idee ,zo kan ik wel geen bestanden doorsturen via bluetooth.
kan iemand me helpen.
 
yep heb deze stappen al gedaan die van toepassingen zijn ,het rare is met mij pc Windows 8 lukt het precies niet alleen de muis ,en met de die van mijn werk wel en is Windows 7
 
screen.JPG
kijk er is eentje niet geïnstalleerd zie ik :-(
 
in de Windows 8 dien je zo goed als alles uit te voeren door een rechts klik op de installer te doen en je kiest dan uitvoeren als administrator ...
dit verhelpt de meeste problemen bij een installatie ...

**ik heb zelf niets van wifi of bluetooth in gebruik ..het word dan al wat moeilijker om een ander daarmee verder te helpen ..
ik ga er van uit dat je homespot en je Wifi open heb staan bij je instellingen van mijn Telenet /draadloze verbindingen
 
Welke Android toestellen zijn dit? Merk/model? Kan zijn dat de drivers niet volledig compatible zijn met Windows 8 die standaard op dat toestel staan. Mogelijk zijn die wel beschikbaar op de website van de fabrikant van die toestellen.
 
Ik lees niet echt positieve ervaringen ivm Bluetooth op Android en Windows 8.

Hier een vergelijkbaar issue;
Bluetooth device always becomes offline [Win8] - Microsoft Community

Werd geen oplossing gevonden.
Je kan proberen de laatste BT drivers voor je laptop te downloaden en installeren.

Ik merk de laatste tijd dat Microsoft indirecte problemen met concurerende producten niet snel of correct oplost en zelfs mss in de hand werkt. Google issues, SAP en IE11 issues, Android issues, ...
Ze hebben nu allemaal wel een goede marktpositie, maar concurentie blijft concurentie. En vroeg of laat worden de meeste issues ook wel opgelost, maar beide partijen schuiven snel de schuld/probleem in de ander hun schoenen. En dan krijg je een kat en muis spel. Waar de eindgebruiker de duppe van is.
 
om bluetooth te activeren op de GT-N7100
klik je op het scherm > Instellingen → Bluetooth en sleept je de Bluetooth-schakelaar naar rechts.

om deze te Koppelen met andere Bluetooth-apparaten
Open je het scherm Toepassingen en tik Instellingen → Bluetooth → Scan en kies je voor gedetecteerde apparaten .
Selecteer het apparaat dat u wilt koppelen, en accepteer de automatisch gegenereerde toegangscode.
en dien je dit op beide apparaten te bevestigen.

Het verzenden en ontvangen van gegevens
Open de gallery en Selecteer Ashampoo_Snap_2013.12.08_10h43m59s_001_.png, en selecteer vervolgens een van de gekoppelde Bluetooth-apparaten.
Daarna aanvaard je de Bluetooth machtiging verzoek op het andere apparaat en ontvang je de afbeelding of de verzonden data.
Het verzonden bestand wordt opgeslagen in de map Bluetooth.
Als er een contact wordt ontvangen, wordt deze automatisch toegevoegd aan de lijst met contacten .

bron
deze tekst werd door mezelf vertaalt en is te vinden in het bluetooth gedeelte op blz 70
 
Bluetooth inschakelen op de GT-3110
Selecteer in de lijst met applicaties Instellingen en sleep de schakelaar Bluetooth naar rechts.

Ander apparaat zoeken en koppelen
1 Selecteer in de lijst met applicaties Instellingen → Bluetooth → Scannen.
2 Selecteer een apparaat.
3 Selecteer OK om de Bluetooth PIN-codes van twee apparaten op elkaar af te stemmen.
Geef een Bluetooth PIN-code in en selecteer OK.

Wanneer de eigenaar van het andere apparaat dezelfde PIN code in geeft of de verbinding accepteert, zijn de apparaten gekoppeld.
Als de koppeling slaagt, zoekt het apparaat automatisch naar beschikbare diensten.
Sommige apparaten, vooral headsets en handsfree carkits, hebben een vaste Bluetooth-PIN-code, zoals 0000.
Als het andere apparaat een PIN-code heeft, moet u deze ingeven.

Gegevens verzenden via Bluetooth
1 Selecteer een bestand of item in een gewenste applicatie.
2 Selecteer een optie voor verzending via de Bluetooth-functie.
De methode voor het selecteren van een optie kan verschillen per gegevenstype.
3 Zoek een Bluetooth-apparaat en breng een koppeling tot stand.

bron blz 93
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan