D danny 18 aug 2008 #1 BMW met knipperlichten Dit even geprobeert met een BMW serie 5 Mooi hé Laatst bewerkt: 20 aug 2008
stallion Medewerker Forumleiding Vip Lid 18 aug 2008 #4 Eventjes geduld, kan beginnen knipperen met vertraging *edit* alhoewel, de BMW staat er ook niet !!! Enige die knippert is *intussen in orde, zeer knap gemaakt trouwens* Laatst bewerkt: 19 aug 2008 Stem omhoog 0 Stem omlaag
Eventjes geduld, kan beginnen knipperen met vertraging *edit* alhoewel, de BMW staat er ook niet !!! Enige die knippert is *intussen in orde, zeer knap gemaakt trouwens*
D danny 20 aug 2008 #7 nu wel hé iemand had de link weg gedaan foto was upgeload op pctuts.nl misschien daarmee Stem omhoog 0 Stem omlaag
jakske 20 aug 2008 #9 Waaaaaauw da ding flikkert nu(lachen) knap gedaan hoor Stem omhoog 0 Stem omlaag
G ghost 20 aug 2008 #10 Is tof, daarom moet ik geen BMW hebben, ik heb liever dat 'savonds de lampen continu blijven branden.(lachen) Stem omhoog 0 Stem omlaag
Is tof, daarom moet ik geen BMW hebben, ik heb liever dat 'savonds de lampen continu blijven branden.(lachen)