Windows 10 Browser laad traag op in Win.10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen,

Sinds enkele weken heb ik problemen met het openen van mijn browser na het opstarten van windows met mijn desktop maar met mijn laptop heb ik dit probleem niet.

Het duurt zo een minuut voor de startpagina verschijnt, ik heb al constant aan het googlen geweest maar zonder succes.
Weet er iemand raad???

Alvast bedankt
 
Is het alleen de browser die traag opstart of zijn het ook trage webpagina's die u wilt bezoeken ?

Ga ook eens naar de opdracht prompt als administrator en geef de opdracht C:\Windows\system32>regsvr32 actxprxy.dll
 
Laatst bewerkt:
Aangezien het zowel bij IE als bij firefox optreedt, ga je het op een ander niveau moeten zoeken dan je webbrowser.

Welke AntiVirus/beveiliging software gebruik je? Indien zo, kan je deze tijdelijk uitzetten om te testen?
Herstart je router (of modem) eens... volledig power off.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Hallo DDragon80,

Ik gebruik AVG Free, heb deze even verwijderd en dan terug mijn PC opgestart en onmiddellijk na het opstarten mijn browser geopend en de startpagina was er direct, heb daarna terug AVG Free geinstalleerd en opnieuw mijn PC opgestart en mijn browser direct geopend en de startpagina was er snel.
Wat zou er dan mis gegaan zijn.
Dus opgelost !!!! Hartelijk dank !!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan