Windows 11 Browsers lopen vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerrit

Steunend lid
Vip Lid
Hallo

Ik kan niet meer verder in geopende site’s zowel in de browser van Chrome als Edge krijg steeds wachten als ik wil doorklikken op iets .
Het betreft een win 11 op m2 ssd 500gb intel 7 16Gb ram

Hierbij een printscreen van de Lotto site maar komt ook op andere sites voor en meestal bij inloggen
 

Bijlagen

  • Printscreen lotto.jpg
    Printscreen lotto.jpg
    52.1 KB · Weergaven: 64
  • sfc -scannow.jpg
    sfc -scannow.jpg
    41.6 KB · Weergaven: 60
  • scan 2.jpg
    scan 2.jpg
    38.2 KB · Weergaven: 62
Browsegeschiedenis en gegevens in de cache wissen
Als je Microsoft Edge kunt openen, selecteer je Instellingen en meer > Geschiedenis > Browsegegevens wissen. Selecteer Tot nu toe onder Tijdsbereik; selecteer Browsegeschiedenis en Afbeeldingen en bestanden in de cache en selecteer vervolgens Nu wissen.

dit is misschien de oplossing voor beide browsers? bekijk de handleiding van de browsers of google op ' Browsegeschiedenis en gegevens in de cache wissen ' voor < naam Browser >
 
vergeten vermelden maar cache is op beide reeds verschillende keren geleegd zonder resultaat het probleem doet zich al een 2 tal weken voor en krijg het niet opgelost .
Hartelijk dankt voor de reactie ik hoop op verdere hulp voor het probleem van iemand
 
Ik zie verschillende icoontjes van browser extensions. Ik wil niet zeggen dat die de oorzaak zijn, maar zoveel 3de toevoegingen verhogen de kans op mogelijke problemen substantieel. Schakel ze eens uit en kijk of daar de oorzaak tussen zit.
 
Mijn OS staat op een m2 ssd van 500gb waarvan max 120 gb in gebruik en de data staat op een 2de ssd van 2 tb in combinatie met 2 tb dropbox account dat kan de reden niet zijn ik heb alle extensies op uit gezet in chrome en de test gedaan op de site van de Lotto en probleem lijkt opgelost in ieder geval voor de site van lotto op andere sites zal ik in de loop wel zien naarmate ik die aanklik .Mijn standaard is chrome maar zal ook eens kijken op edge als het daar ook de oplossing geeft .Ondertussen had ik ook firefox opnieuw geinstalleerd en daar werkte het wel allemaal goed toch zal ik bij chrome blijven kwestie van gewoonte zeker .
Aan iedereen hartelijk dank voor de hulp en een fijne dag nog groetjes Gerrit (hier kan een slotje op )
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan